quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef Demarest het volgende:
Bij sommige personen moet je werkelijk op eierschalen lopen.
Whahahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef Demarest het volgende:
Ik: "Gaat 't tenminste niet fout met tellen."
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef Demarest het volgende:
Ik stapte zojuist bij de AH binnen hier om de hoek
Tsja, als je dat tegen mij zou zeggen zou ik ook chagerijnig wordenquote:Ik: "Hallo, dít hier in m'n hand moet je scannen."
Meiske: "Het ligt niet op de band."
Ik: "Goed gezien."
Ik: "Oja, 't is trouwens 3,99 in totaal."
Meiske: ""
Das nog erger dan mijn bijbaantjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Tsja, als je dat tegen mij zou zeggen zou ik ook chagerijnig worden. En ik zit soms ook achter de kassa (ben vakkenvuller bij AH
), dus ik weet waar ik over praat
![]()
"Cleanup in aisle 6. Cleanup in aisle 6"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:42 schreef Jeebus het volgende:
Van mij had je gelijk een mes in je nek kunnen verwachten
En toen had je zeker je snikkel in je handen. Schavuit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef Demarest het volgende:
Ik stapte zojuist bij de AH binnen hier om de hoek - het enige wat ik nodig had was 'n verjaardagskaart & 'n Autoweek. Ik schuif aan bij de kassa, alwaar ik besluit m'n kaart & tijdschrift niet op de band te planten, want dan hebben de overige boodschappers die wél een massa rommel hebben ingekocht tenminste de ruimte. Afijn, ik was aan de beurt, maar dat kassameisje (krap 20 jr.) gaat de spullen scannen van de persoon die ná mij komt.
Ik: "Hallo, dít hier in m'n hand moet je scannen."
Het is ook nog niet helemaal duidelijk wat hij in zijn hand had...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:53 schreef Logitik het volgende:
Jij bent vriendelijk wou je zeggen
idd, had hem gelijk kapot geschoten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:59 schreef Almere-Dude het volgende:
TS waarom klaag je?
Je gedraagt je als een onbeschofte botte lul.
Waarop zij had moeten antwoorden: "Dat is dan 12 centimeter, afgerond."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:57 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
En toen had je zeker je snikkel in je handen. Schavuit!
kees?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:44 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Das nog erger dan mijn bijbaantjeEn ik sta de godganze dag van die debiele zwarte supermarktkratten te sorteren
![]()
Naar boven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarop zij had moeten antwoorden: "Dat is dan 12 centimeter, afgerond."
was ze krap?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef Demarest het volgende:
Ik stapte zojuist bij de AH binnen hier om de hoek - het enige wat ik nodig had was 'n verjaardagskaart & 'n Autoweek. Ik schuif aan bij de kassa, alwaar ik besluit m'n kaart & tijdschrift niet op de band te planten, want dan hebben de overige boodschappers die wél een massa rommel hebben ingekocht tenminste de ruimte. Afijn, ik was aan de beurt, maar dat kassameisje (krap 20 jr.) gaat de spullen scannen van de persoon die ná mij komt.
Meiske: "Het ligt niet op de band."
Ik: "Goed gezien."
Ik: "Oja, 't is trouwens 3,99 in totaal."
Bij sommige personen moet je werkelijk op eierschalen lopen.
Klacht: chagrijnige kassameisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |