Laten schoonmaken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef afcajos het volgende:
reageren op een advertentie als schoonmaakster![]()
Aangezien wij bij ons thuis extreem lui zijn, hadden we bij een winkel een advertentie opgehangen met: gezocht interieurverzorgster. (ja zo lijkt het nog wat maar het in principe komt het neer op wc schoonmaken en vloeren dweilen)
In totaal 1 reactie gehad, een meisje van 14... wat moeten we daar nou weer mee![]()
Mag je wel werken als je 14 bent?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
Zwart mag allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mag je wel werken als je 14 bent?
Ja net of ze er achter komen, als plotseling de arbeidsinspectie binnenvalt zeg ik gewoon dat het mijn vriendin is, die even helpt in het huishoudenquote:
Mag dat wel met 14 jaar...?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
Heeft die met 'r domme hoofd de pot uitgeboend? Chloor schijnt erg goed te bleken...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
ze ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
tsskkk...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dom & Geil?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
ze ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik me aan dat meisje vergrijpquote:
volkomen logisch!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik me aan dat meisje vergrijp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |