ik pm haar naam + hyves wel ff ik ga dat hier niet neerzettenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm ken k zo niet van naam, waar woont ze?
Ja dan kan je moeder toch batsenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:30 schreef afcajos het volgende:
je bent een man, we willen wel ééntje van het vrouwelijk geslacht![]()
*fap*fap*fap*fap*fap*splatch*quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef doppelgänger het volgende:
jonge meisjes, kleine meisjes..
http://nl.youtube.com/watch?v=ZgLOuLEN5Z4
Haha dat lelijke wijf. Je moet haar wel aannemen manquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik pm haar naam + hyves wel ff ik ga dat hier niet neerzetten![]()
Die mag mijn kamer wel komen schoonmakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
ze ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
Ga dan zelf schoonmaken als je het zo goed weet lui varken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef afcajos het volgende:
Zo'n meisje van 14 kan toch helemaal niks man, ze zit nog op school enzo![]()
Misschien een ideetje?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef afcajos het volgende:
Toch trekt dit topic schrikbarend veel views![]()
allemaal mensen die hopen op een topic over een seksavontuur met een 14-jarige![]()
Wie zegt dat ik solicitatierondes houd, ik klaag alleen over 14 jarige meisjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga dan zelf schoonmaken als je het zo goed weet lui varken.
Trouwens, "jullie" hebben een bedrijf aan huis........
Weet je vader wel dat je sollicitatierondes houdt?
Laat ff weten hoe ongenadig je op je donder hebt gehad toen ie er achter kwam dikdoener.
*verkapt kijk mijn ouders eens een bedrijf aan huis hebben en we hebben geen zin onze eigen zooi op te ruimen post"
wtf, 14 en dan zulke tieten? O_O nie normaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
ze ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
T waren 2 zinnen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zei 14-jarige en soppen in één zin!![]()
![]()
![]()
ach heul niet man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T waren 2 zinnen om eerlijk te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |