soppen in welke zinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
Cup-cquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
ze ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:40 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
nee, als schoonmaakster heb je een hoge opleiding nodig!
Lekker goedkope schoonmaakster dus, wat zeur je nou?![]()
jij snapt hetquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat ze vaak niet kan werken omdat ze naar school moet
Compleet met lege blik waar geen enkele intelligentie achter zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
Ik mag toch hopen dat ze niet 40 uur per week nodig heeft om het huis van TS schoon te makenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat ze vaak niet kan werken omdat ze naar school moet
Dan verdien ik dus nog best goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
Zo'n meisje van 14 kan meer dan jij denkt jongemanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef afcajos het volgende:
Zo'n meisje van 14 kan toch helemaal niks man, ze zit nog op school enzo![]()
En mijn god wat een geile teef!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Kingstown het volgende:
Betalen in breezers!
quote:
Moet kunnen, neem er gewoon alsnog aan!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik me aan dat meisje vergrijp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |