De meesten wel, Huub en Lieke gaan waarschijnlijk 'n uurtje naar bed voor het slapen .......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:16 schreef chufi het volgende:
Slapen ze allemaal?
En nog ff tegen elkaar katten als ze in bed liggen ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De meesten wel, Huub en Lieke gaan waarschijnlijk 'n uurtje naar bed voor het slapen .......![]()
Het is maar net hoe je het noemt ....... Voor mij is dit geen katten maar ronduit konijnen ......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog ff tegen elkaar katten als ze in bed liggen ?
Wel een goeie tactiek !! houden ze de anderen wakkker en alert ! Kan Denise weer haar koppie boven de dekens uitsteken of ie in beeld is .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog ff tegen elkaar katten als ze in bed liggen ?
Wist Nniet dat H&L ook een tent hadden ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc in de badkamer, Huub en Lieke in de tent .......
[ afbeelding ]
Je schreef toch al : "Ok ! Ik ben mn beled kwijt inmiddels dus als er nu konijnen zijn geloof ik het" ........quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist Nniet dat H&L ook een tent hadden ?
Ja maar je hebt tentjes en bungalowtenten zoals die van N&N normaliter zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je schreef toch al : "Ok ! Ik ben mn beeld kwijt inmiddels dus als er nu konijnen zijn geloof ik het" ........
Je weet toch wel dat de meeste bungalowtenten hoofdzakelijk lucht zijn ....... Dennix is zelfs een luchtkasteel !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:52 schreef chufi het volgende:
En ik ging er vanuit dat het om het grote bungalow tenten park ging . Maar intussen heeft het jongeren kamp ook hun weg weer gevonden. Begrijp ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |