had je een nieuwe open gemaakt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen een prettige voortzetting![]()
![]()
![]()
![]()
[/quote
Dank en slaap lekker ! Mijn bier is nog niet op maar anders ...
Volgens mij moeten er morgen weer lakens verschoond wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je haar een beetje teder?!![]()
Truste![]()
![]()
Damn, goed dat je het zegt... morgen beddengoed wassen!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er morgen weer lakens verschoond worden
Zie je wel ! Ik zal het ook maar weer eens doen trouwensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, goed dat je het zegt... morgen beddengoed wassen!!
Ik lust maar één slokje, dan vind ik het alweer vies..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar heb er nog wel een als je wilt ?
Is dat een "oeps... had al weken geleden moeten gebeuren"?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je wel ! Ik zal het ook maar weer eens doen trouwens
Ik ken ze, die het één keer in de 2 á 3 weken doen, en dan nog de molton gewoon laten liggen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een "oeps... had al weken geleden moeten gebeuren"?
Ik was de molton niet iedere keer mee... die is eens in de zoveel keer aan de beurt.... maar het beddengoed ligt er bij mij dan ook geen 2 weken opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken ze, die het één keer in de 2 á 3 weken doen, en dan nog de molton gewoon laten liggen...
iets anders kan ook hoor ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lust maar één slokje, dan vind ik het alweer vies..
Nope, heb ze al een tijdje uit. Ik gaat op stal, truste Chuf en Lquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:03 schreef chufi het volgende:
Iemand nog zicht op de streams? heb ge F5-ed in het verkeerde window en nu mn streams kwijt
Slaap ze en ik ga er trouwens ook van tussen !! Tis mooi geweest voor vanavond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, heb ze al een tijdje uit. Ik gaat op stal, truste Chuf en L![]()
![]()
![]()
Truste Lquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, heb ze al een tijdje uit. Ik gaat op stal, truste Chuf en L![]()
![]()
![]()
Truste Chufiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap ze en ik ga er trouwens ook van tussen !! Tis mooi geweest voor vanavond.
Trentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |