Nee, ik was het die de hele avond op dat nummer tegen je zat te hijgen....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik je per PM verteld en was dus vertrouwelijk![]()
Zou je dat ff willen editten?!![]()
![]()
Schatje![]()
Oh? Was jij dat?? Hmmz... moet ik je nou morgen bedanken voor de boodschappen die ik kan doen van de opbrengst van het telefoontje??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik was het die de hele avond op dat nummer tegen je zat te hijgen....
Ik ben geen im[port maar export zal maar zeggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Nou, ik ben ook een import-Groninger. Leuke stad![]()
Zou niet gek zijn......, wat eten we morgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Was jij dat?? Hmmz... moet ik je nou morgen bedanken voor de boodschappen die ik kan doen van de opbrengst van het telefoontje??![]()
Jee, ik zie dat je in Amsterdam zit, een heel eind van huis. Groningen, da's waar je moet wezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen im[port maar export zal maar zeggen.
Maar ja leuke stad, heb er een leuke tijd door gebracht en heb er nog steeds familie zitten. Soms verlang ik nog wel eens terug naar die goeie ouwe tijd
Shit, volgens mij begrijp je m'n zin niet helemaal goed....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn......, wat eten we morgen![]()
Als het moet ben ik daar in 1,5 uur ! Dus wereledwijd gezien toch wel dichtbj toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jee, ik zie dat je in Amsterdam zit, een heel eind van huis. Groningen, da's waar je moet wezen![]()
![]()
Nee pls, niet weer met mijn linkerarm.......hij is volledig gevoelloos. Ik wil niet meer bellen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, volgens mij begrijp je m'n zin niet helemaal goed....
Bel nog ff terug naar m'n 0900 nummer (0900-LEKKER DING) dan leg ik het je telefonisch nog ff uit![]()
ja dat was een friend van bwian, (kennis sinds dat Bwianop de ICT hogeschool kwam) en hij mag morgen weer komen omdat Huub dat gevraagd heeft met punten van de algemene pot ! Stemming schijnt unaniem geweest te zijn (ook nodig),quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
Ff een Cos vraag hier, was die Sandy een vriend van B en komt ie morgen weer?
Dan neem je je rechterarm maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee pls, niet weer met mijn linkerarm.......hij is volledig gevoelloos. Ik wil niet meer bellen!
Zo bekeken heb je gelijk. Maar wel jammer dat wij die snelle Zuiderzeelijn voor ons er weer niet kwam... we moeten dat gas maar eens zelf gaan houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het moet ben ik daar in 1,5 uur ! Dus wereledwijd gezien toch wel dichtbj toch?
Truste mop!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo bekeken heb je gelijk. Maar wel jammer dat wij die snelle Zuiderzeelijn voor ons er weer niet kwam... we moeten dat gas maar eens zelf gaan houden![]()
Ik ga slapen, welterusten![]()
Slaap lekker......er moest daar lachgas in de grond zitten, daar zou Nederland van opknappen....gewoon die luchtigheid rechtstreeks in iedere huiskamer.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo bekeken heb je gelijk. Maar wel jammer dat wij die snelle Zuiderzeelijn voor ons er weer niet kwam... we moeten dat gas maar eens zelf gaan houden![]()
ja die bel heeft me trouwens naar Amsterdam gestuurd .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadat ik de kamer van de schrijver van het zwaard van Damocles heb achtergelaten ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die bel heeft me trouwens naar Amsterdam gestuurd .
Ik ga mijn bed nemen, open en bloot, met het licht aan omarm ik mijn kussen en leg mijn moede hoofd neder...quote:
Neem je haar een beetje teder?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed nemen, open en bloot, met het licht aan omarm ik mijn kussen en leg mijn moede hoofd neder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |