Trentequote:
Ola L stalie von shjie massie ber val veberreig stmaarig elleequote:
Daar had ik al moeten liggen... maar ik zei je alleen gedagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga je de bedstede in Leandra ?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had ik al moeten liggen... maar ik zei je alleen gedag
Dagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had ik al moeten liggen... maar ik zei je alleen gedag
Lieverd, geen idee wat je zegt, maar mocht je me beledigen doe dat dan iig in een taal die ik wel spreek... dus insults in English or Dutch pleasequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola L stalie von shjie massie ber val veberreig stmaarig ellee![]()
Geen idee ?? Lul maar watquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geen idee wat je zegt, maar mocht je me beledigen doe dat dan iig in een taal die ik wel spreek... dus insults in English or Dutch please
Mocht het iets aardigs zijn: jij ook
Zal ik het ff vertalen !!!quote:
Geef godverdomme je planten es water trutquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef godverdomme je planten es water trut![]()
Hehehehheee Niemand Liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?!
![]()
Wie ben jij?? Wie heb je vandaag gesproken?!
En die neem jij serieus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar rode kwade smileys![]()
Doe ff normaal ... ik word al para hier. Niks verdachts aan .quote:
Waarvoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:42 schreef chufi het volgende:
Trusten allemaal ! Tis tijd
Nog een keer dan....Truste Chufiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:42 schreef chufi het volgende:
Trusten allemaal ! Tis tijd
Zwakjes maar goed. Trustequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:45 schreef chufi het volgende:
Ja gewoon toch ? Laat en zo ! Maar ja ik kom ook wel eens om 4 uur online en ben dan net wakker ! Maar nu ff niet en ga naar bed Ok
Jahaaaaaaa mazzel ... Opzouten nou kunnen we over je roddelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
trusten allen die nog wakker zijn
Dat zul je dan toch met SF moeten doen, want ik ga naar bedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa mazzel ... Opzouten nou kunnen we over je roddelen![]()
Hee taai je ook af !!! Truayywwwy Leandra Kteuuquiiiwwwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zul je dan toch met SF moeten doen, want ik ga naar bed![]()
Truste![]()
![]()
tje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Euj...lekker herfstvakantie leraartje?
Gaaaaf!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef itsme het volgende:
Hey Mike. Ik ga zo naar Amsterdam. Meeting met oude punkie vrienden.![]()
(Ik heb mooie pics van fred!)
Internet is toch wel handig![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef TherAngelina het volgende:
IK ZOU NAAR WALIBI GAAN MAAR DAT GING DUS MOOI NIET DOOR DOORDAT MIJN OUDERS ME VERGETEN ZIJN EN NU HEEFT ER IEMAND 2,5 UUR OP ME STAAN WACHTEN.
Wekker zetten wil ook wel eens helpen!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef TherAngelina het volgende:
IK ZOU NAAR WALIBI GAAN MAAR DAT GING DUS MOOI NIET DOOR DOORDAT MIJN OUDERS ME VERGETEN ZIJN EN NU HEEFT ER IEMAND 2,5 UUR OP ME STAAN WACHTEN.
Nope. Helaas nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:03 schreef Djeda het volgende:
[..]
Wekker zetten wil ook wel eens helpen!!!![]()
Wat een kut ouders. Aangeven die hapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef TherAngelina het volgende:
Nee, maar ik zet ze uit in mijn slaap, ook als ze verder weg staanquote:
Zeg dat wel, hoe halen ze het in hun hoofd!?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een kut ouders. Aangeven die hap![]()
![]()
Mike. Zal ik doen.![]()
Hier de zweep er over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hoe halen ze het in hun hoofd!?
Hoe lang heb je je punkvrienden niet meer gezien? Wat leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |