Zucht......vrouwen!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhmoest Nederland voetballen??? Was het jong Oranje of Oranje?
![]()
Nu weet ik nog niets!!!! Waar moesten ze voor voetballen??? Vriendschappelijk of zat er nog iets aan vast.quote:
Voorrondes EK....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niets!!!! Waar moesten ze voor voetballen??? Vriendschappelijk of zat er nog iets aan vast.
sorry paul de leeuw vind ik leuker
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier de zweep er over.![]()
25 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Hier zit ik op de motor rechts
[ afbeelding ]
Uit de Revy:
Onderschrift bij deze foto:
Ilse Köch in eigen creatie: "Dripping Cunts". Naam van een punkgroep? In elk geval houdt T-shirt-art niet bij het hempie op.
die doos tampons
ik geloof niet dat wat ze heeft gezegd echt in een vrijezone past, het ging heel ver en was echt bruutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:50 schreef Veulen het volgende:
Ooit werd er niet gemod in de SC kunnen we please weer terug naar onze mod vrije zone...?
En nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen: ik wil KZ terug...
(en de posts van NS lezen)
Ik ben inmiddels geïnformeerd. En ik denk dat het in dit geval gewoon meer een ding was van de waarheid doet pijn. Hoewel ik denk dat nuance soms beter is kan je niemand het kwalijk nemen als ze zeggen wat ze denken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
ik geloof niet dat wat ze heeft gezegd echt in een vrijezone past, het ging heel ver en was echt bruut
Ik denk dat het wel verder ging dan de waarheid zeggen geen zin om er over uit te weiden maar ze heeft niet voor niets een ban, als het zogezegd iets zeggen is wat je denkt was er wel geedit en niet gebanned.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels geïnformeerd. En ik denk dat het in dit geval gewoon meer een ding was van de waarheid doet pijn. Hoewel ik denk dat nuance soms beter is kan je niemand het kwalijk nemen als ze zeggen wat ze denken.
Er is ook geedit (heeft ook geen zin om terug te lezen itsme). Maar ik heb nooit geloofd dat het zin heeft om een ban uit te delen voor een meningsverschil.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat het wel verder ging dan de waarheid zeggen geen zin om er over uit te weiden maar ze heeft niet voor niets een ban, als het zogezegd iets zeggen is wat je denkt was er wel geedit en niet gebanned.
Ik weet ook maar de helft hoor ik weet wel dat er meerdere mensen zich er niet goed door voelde.
Het was niets meer en niets minder dan zeggen wat je denkt, en er waren heel veel mensen die het er wel mee eens waren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel verder ging dan de waarheid zeggen geen zin om er over uit te weiden maar ze heeft niet voor niets een ban, als het zogezegd iets zeggen is wat je denkt was er wel geedit en niet gebanned.
Ik weet ook maar de helft hoor ik weet wel dat er meerdere mensen zich er niet goed door voelde.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er is ook geedit (heeft ook geen zin om terug te lezen itsme). Maar ik heb nooit geloofd dat het zin heeft om een ban uit te delen voor een meningsverschil.
Het is net zo iets als dat ik tegen me paard zeg dat ik naar links wil en vervolgens gaat hij naar rechts. Dan word ik boos en gooi hem op stal...
Het 1 verhoud zich niet tot het ander.
Verder denk ik dat sommige mensen eens moeten bezeven dat dit internet is. Een persoonlijk áanval' is hier maar zelden ook echt een aanval.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Saai hier!! Iedereen de kroeg in ofzo?
Hmm saaaaaaaaaaaai, ik wil ook de kroeg in!!!>quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |