We, we, we?? We zijn gvd niet getrouwd... let een beetje op je woorden wil je?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bekend konden makenWe hebben lang genoeg gewacht
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:35 schreef ppi het volgende:
[..]
wtf doet die leipe vogel daar bij jou ?
Pfew, gelukkig... het is trouwens wel lastig hoor... met 2 klonen (waarvan 1 mod) tegen jezelf rellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En gezien het feit dat ik een kloon van jou ben ga ik dus ook![]()
![]()
Het lukt ons aardig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfew, gelukkig... het is trouwens wel lastig hoor... met 2 klonen (waarvan 1 mod) tegen jezelf rellen
Alsof ik het nog moet leren.... van m'n eigen kloonquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een oude jonge fiets moet je het leren toch
Mod-vrije zone is ook niet alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:50 schreef Veulen het volgende:
Ooit werd er niet gemod in de SC kunnen we please weer terug naar onze mod vrije zone...?
En nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen: ik wil KZ terug...
(en de posts van NS lezen)
Ik weet niet wat ze zei. Maar ik krijg het gevoel dat we nu aan het doorslaan zijn van te makkelijk naar te moeilijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mod-vrije zone is ook niet alles natuurlijk.
Maar hier werd vroeger niet zo fucking moeilijk gedaan over de dingen die KZ zei.
Het was niet erg vriendelijk ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zei. Maar ik krijg het gevoel dat we nu aan het doorslaan zijn van te makkelijk naar te moeilijk.
Lezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het was niet erg vriendelijk ofzo.
Echt idereen weet waar dit over gaat he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
WTF KZ een ban, waar slaat dat op!!!! Ze zei alleen de waarheid!
Ik was erbij, alle post van haar en NS zijn ge-edit, alleen die van mij staat er nog.!! De quote is alleen weggehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt idereen weet waar dit over gaat he?
(behalve ik dan)![]()
Sorry, "De Waarheid" bestaat niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
WTF KZ een ban, waar slaat dat op!!!! Ze zei alleen de waarheid!
Oke ze gaf haar mening en dat was een mening die veel mensen delen!!! zo beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, "De Waarheid" bestaat niet!
Heel Prima!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ze gaf haar mening en dat was een mening die veel mensen delen!!! zo beter![]()
Ehhhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel Prima!
ik vind het veel meer kloten dat Nederland verloren heeft van Roemenië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |