Ik denk dat we ff moeten gaan editten.... WA vindt het vervelend als het bekend wordt....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik vond al dat je veel van hem weghebt.![]()
Je hebt dus deels blauw bloedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard![]()
![]()
Das niet slim volgens mij..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan zoveel TR's plaatsen als je wilt, dat maakt echt niet uit
Laat hem maar een TR sturenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we ff moeten gaan editten.... WA vindt het vervelend als het bekend wordt....![]()
En jij een blauwe username.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt dus deels blauw bloed![]()
Gemixt met het standaard rood is het idd paars geworden....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt dus deels blauw bloed![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En jij een blauwe username.
Ik zie een connectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WOAAAAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit weg man!
Voor de modjes het zien!"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Maakt nix uit joh, al die kutn00bs hier zijn zo DGK verslaafd dat ze denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK... geen hond die weet wie Maikuuul isquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Edit je dit zelf ff of moet ik mezelf je een ban aansmeren wegens het openbaar maken van privé info?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf is ONZ!?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt nix uit joh, al die kutn00bs hier zijn zo DGK verslaafd dat ze denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK... geen hond die weet wie Maikuuul is
Hendig sjiek slippenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt nix uit joh, al die kutn00bs hier zijn zo DGK verslaafd dat ze denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK... geen hond die weet wie Maikuuul is
Veel plezier onder de douchequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef ppi het volgende:
Ik ga afkoelen onder de douche, me helemaal insmeren met badedoes blue
Ik dacht dat het wel bekend konden makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit je dit zelf ff of moet ik mezelf je een ban aansmeren wegens het openbaar maken van privé info?!
En gezien het feit dat ik een kloon van jou ben ga ik dus ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veel plezier onder de douche![]()
Ik ga weer ff naar buiten om te kijken hoe t met de rally is![]()
Laters![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |