Jij bent gewoon fecking slecht in veters strikkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit wie die mod er op geattendeerd heeft, maar misschien is het inhoudelijk handig om te weten waar het over gaat.... en ik heb het idee dat dat nogal eens mis gaat...
Maar goed, sommige dingen kun je beter laten gaan dan er op reageren.... net als mijn post waar je nu op gereageerd hebt.... nu is het immers een issue geworden, en uit je bovenstaande post kunnen we dus concluderen dat een mod KZ voorgedragen heeft voor een ban....
Gezien de gemiddelde mod hier niet meeleest en al helemaal niet genoeg meeleest om te weten wat hier daadwerkelijk gebeurt vermoed ik dus dat er weer een TR geweest is door iemand die sneller beledigd is dan ik m'n schoenen kan strikken, maar aan de andere kant zelf mensen nog makkelijker beledigt dan de snelheid van het licht.... maar uiteraard ligt het altijd aan een ander.
Maar users kunnen mods wel attenderen op bepaalde posts.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leandra.... ALLE bans worden door een mod aangevraagd. Users hebben daar totaal geen invloed op
Nee dit keer zie ik idd geen kikker, maar anders na 1x pagina opnieuw laden wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je zelf geen kikker... dat is het probleem met kikkers, die ziet de rest alleen....
Hee, ik kan echt wel goed veters strikkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij bent gewoon fecking slecht in veters strikken![]()
Laat het nou maar gewoon rusten, KZ is een heldin dat ze in tegenstelling tot andere mensen wél gewoon durft te posten waar het op staat en niet achter iemands rug om via PM vriendjes gaat proberen te winnen.
Dat dit gebeurd weten we en kunnen we niets aan doen, ik persoonlijk spuug op die mensen en KZ heeft ook gewoon laten blijken wat ze ervan vind.
Dat dit blijkbaar banwaardig is wist ik niet maar om er nu lang over door te gaan heeft ook niemand wat aan.
Ik had het stukje tekst hoogstens weggehaald en hier in de SC een waarschuwing voor KZ achtergelaten als mod zijnde, maar goed.
Andy doet het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dit keer zie ik idd geen kikker, maar anders na 1x pagina opnieuw laden wel.
Maar gelukkig heb ik jou en Neo![]()
Heb al een ander stemmig plaatje geplaatst.
Die het volgens mij wel doet.
En als die het ook niet doet plaats ik één of andere willekeurige grafiek, is ze dol op![]()
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, ik kan echt wel goed veters strikken![]()
![]()
Yep... ik heb het gelezen, en het was lekker duidelijk en helder... en het klopte als een bus, maar goed, er wordt wat afgeTR'd de laatste tijd, vooral als iemand een keer gewoon de waarheid post...
Zullen we eens ff lekker gaan PM'en.... jammer dat KZ geen PM heeft, want anders hadden we er een PM-vergadering van kunnen maken... dat schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar users kunnen mods wel attenderen op bepaalde posts.
En als ik dat over élke post ga doen waar ik ook maar een heel klein beetje iets kan vinden waar ik misschien wel niet zo blij mee zou zijn zal dat gerust wel helpen.![]()
Zou toch vet zijn als ik hier een ban voor krijgquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?![]()
Even uitproberen:
Ian_Nick is een kutuser!
Liever niet, ik vind dat soort menschen nogal zieligquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we eens ff lekker gaan PM'en.... jammer dat KZ geen PM heeft, want anders hadden we er een PM-vergadering van kunnen maken... dat schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijn![]()
Kun je deze post ff aanpassen?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?![]()
Even uitproberen:
Ian_Nick is een kutuser!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou toch vet zijn als ik hier een ban voor krijg![]()
quote:Neo_Skorrem doet lelijk tegen Ian_Nick en mag even 48 uur afkoelen
Ik haat hem!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je deze post ff aanpassen?!
Ten eerste is het niet waar, en ten tweede is Ian_Nick er niet en dus ik het laf hem zo te beledigen
Dat zijn ze ook, maar dan bied ik m'n excuses aan jou aan, en dan accepteer je die niet en dan ga ik aan iedereen vragen wat zij er van vinden en dan ga ik ook bij iedereen klagen dat jij m'n excuses niet accepteert...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Liever niet, ik vind dat soort menschen nogal zielig![]()
quote:
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhardquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan zoveel TR's plaatsen als je wilt, dat maakt echt niet uit
Boh, hendig sjiek!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar dan bied ik m'n excuses aan jou aan, en dan accepteer je die niet en dan ga ik aan iedereen vragen wat zij er van vinden en dan ga ik ook bij iedereen klagen dat jij m'n excuses niet accepteert...
Dan heb ik zo een PM-list![]()
Ik vond al dat je veel van hem weghebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard![]()
![]()
Volgens mij boeit het 'm bijzonder weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij vindt Ian het helemaal niet nodig dat een ander een ban krijgt omdat die hem beledigt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |