Mwah... ik heb het idee dat er tegenwoordig om niets al een TR geplaatst wordt (lees: omdat iemand iedere letter als een belediging opvat) dus ik dit geval lijkt het me een duidelijke kwestie van aansmeren..quote:
Volgens mij heb ik ze letterlijk op mijn HD staan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vast wel screenprints van die posts..... doe me die eens ff toekomen![]()
Juist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik heb het idee dat er tegenwoordig om niets al een TR geplaatst wordt (lees: omdat iemand iedere letter als een belediging opvat) dus ik dit geval lijkt het me een duidelijke kwestie van aansmeren..
quote:
Mooi... MSN adresquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze letterlijk op mijn HD staan.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In blijvende herinnering aan ons aller Kleinzusje.
Daar had je wel iets beter je best op mogen doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In blijvende herinnering aan ons aller Kleinzusje.
Niemand heeft haar een ban aangesmeerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik heb het idee dat er tegenwoordig om niets al een TR geplaatst wordt (lees: omdat iemand iedere letter als een belediging opvat) dus ik dit geval lijkt het me een duidelijke kwestie van aansmeren..
Ze had ook weinig gezegd wat niet waar is..... Dus ik weet niet wie haar voorgedragen heeft voor een ban maar als er zoveel achterbakse dingen gebeuren dan is het een beetje triest om degene die het gewoon open en bloot op tafel legt te straffen voor het bekend maken van het walgelijke gedrag van een ander.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand heeft haar een ban aangesmeerd.
Heb er heeel erg mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Daar had je wel iets beter je best op mogen doen.![]()
Het maakt me ook niet uit wie die mod er op geattendeerd heeft, maar misschien is het inhoudelijk handig om te weten waar het over gaat.... en ik heb het idee dat dat nogal eens mis gaat...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga het inhoudelijk niet bespreken maar enkel mods dragen mensen voor om te bannen.
Tuurlijk zie je zelf geen kikker... dat is het probleem met kikkers, die ziet de rest alleen....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb er heeel erg mijn best op gedaan![]()
![]()
![]()
Maar mein Herz schmerzt![]()
En dan is het resultaat vaak prut.
Maar ik zie nog steeds geen kikker, en ik had hier al minstens 5 minuten aan besteed.
Voor Kleinzusje schieten nu 1maal alle superlatieven tekort.
Maar ik weet het al:
[ afbeelding ]
Ze zit nu op haar stoel te rillen van pure verrukking
En toevallig worden alle bans aangevraagd doordat mods alle posts lezen??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leandra.... ALLE bans worden door een mod aangevraagd. Users hebben daar totaal geen invloed op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |