Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, ik kan echt wel goed veters strikken![]()
![]()
Yep... ik heb het gelezen, en het was lekker duidelijk en helder... en het klopte als een bus, maar goed, er wordt wat afgeTR'd de laatste tijd, vooral als iemand een keer gewoon de waarheid post...
Zullen we eens ff lekker gaan PM'en.... jammer dat KZ geen PM heeft, want anders hadden we er een PM-vergadering van kunnen maken... dat schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar users kunnen mods wel attenderen op bepaalde posts.
En als ik dat over élke post ga doen waar ik ook maar een heel klein beetje iets kan vinden waar ik misschien wel niet zo blij mee zou zijn zal dat gerust wel helpen.![]()
Zou toch vet zijn als ik hier een ban voor krijgquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?![]()
Even uitproberen:
Ian_Nick is een kutuser!
Liever niet, ik vind dat soort menschen nogal zieligquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we eens ff lekker gaan PM'en.... jammer dat KZ geen PM heeft, want anders hadden we er een PM-vergadering van kunnen maken... dat schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijn![]()
Kun je deze post ff aanpassen?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?![]()
Even uitproberen:
Ian_Nick is een kutuser!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou toch vet zijn als ik hier een ban voor krijg![]()
quote:Neo_Skorrem doet lelijk tegen Ian_Nick en mag even 48 uur afkoelen
Ik haat hem!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je deze post ff aanpassen?!
Ten eerste is het niet waar, en ten tweede is Ian_Nick er niet en dus ik het laf hem zo te beledigen
Dat zijn ze ook, maar dan bied ik m'n excuses aan jou aan, en dan accepteer je die niet en dan ga ik aan iedereen vragen wat zij er van vinden en dan ga ik ook bij iedereen klagen dat jij m'n excuses niet accepteert...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Liever niet, ik vind dat soort menschen nogal zielig![]()
quote:
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhardquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan zoveel TR's plaatsen als je wilt, dat maakt echt niet uit
Boh, hendig sjiek!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar dan bied ik m'n excuses aan jou aan, en dan accepteer je die niet en dan ga ik aan iedereen vragen wat zij er van vinden en dan ga ik ook bij iedereen klagen dat jij m'n excuses niet accepteert...
Dan heb ik zo een PM-list![]()
Ik vond al dat je veel van hem weghebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard![]()
![]()
Volgens mij boeit het 'm bijzonder weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij vindt Ian het helemaal niet nodig dat een ander een ban krijgt omdat die hem beledigt...
Ik denk dat we ff moeten gaan editten.... WA vindt het vervelend als het bekend wordt....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik vond al dat je veel van hem weghebt.![]()
Je hebt dus deels blauw bloedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard![]()
![]()
Das niet slim volgens mij..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan zoveel TR's plaatsen als je wilt, dat maakt echt niet uit
Laat hem maar een TR sturenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we ff moeten gaan editten.... WA vindt het vervelend als het bekend wordt....![]()
En jij een blauwe username.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt dus deels blauw bloed![]()
Gemixt met het standaard rood is het idd paars geworden....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt dus deels blauw bloed![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En jij een blauwe username.
Ik zie een connectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WOAAAAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit weg man!
Voor de modjes het zien!"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |