quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier de zweep er over.![]()
25 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Hier zit ik op de motor rechts
[ afbeelding ]
Uit de Revy:
Onderschrift bij deze foto:
Ilse Köch in eigen creatie: "Dripping Cunts". Naam van een punkgroep? In elk geval houdt T-shirt-art niet bij het hempie op.
die doos tampons
Leuk he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat tof, die foto's!!
Had je al die tijd contact met ze gehouden dan of ze weer gevonden?
Ja die tampons.
Als je ze maar niet 2,5 uur laat wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk he?
nee ze via internet gevonden.![]()
Shit ik ben as usual laat.
![]()
.
tot later.![]()
gewoon koffie hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:10 schreef doka het volgende:
Poep?
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon koffie hoor![]()
![]()
goeiemiddag!!![]()
Hoi allemaal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
WAT DE FUCK!?
Mwoah, 't is een afkoelban maar wél zonde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Volgens mij zijn wij niet echt de personen van wie je dat kan eisen. Probeer het is bij gert
Wat heeft ze eigenlijk voor verschrikkelijks gedaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mwoah, 't is een afkoelban maar wél zonde.
De waarheid gesprokenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk voor verschrikkelijks gedaan?
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik neem aan dat ongeveer iedereen hier wel weet hoe KZ af en toe tekeer kan gaan.
Volgens mij heb jij vast wel screenprints van die posts..... doe me die eens ff toekomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik neem aan dat ongeveer iedereen hier wel weet hoe KZ af en toe tekeer kan gaan.
Zet ze op VOL !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vast wel screenprints van die posts..... doe me die eens ff toekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |