Noemt ie z'n reet straatje ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
En Gordon komt zijn eigen straatje even schoonvegen.
Ik aarzelde nog even om dat te posten. Beetje voorspelbaar, tongquote:
Ik kijk dan ook naar de herhalingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik aarzelde nog even om dat te posten. Beetje voorspelbaar, tong![]()
Henk Jan Gerrit Piet Janus Tom Bert Fred KJlaas Pieter Herman Wim.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie is die ex-vriend van Gordon?
Dan hoor ik het straks wel van jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Jan Gerrit Piet Janus Tom Bert Fred KJlaas Pieter Herman Wim.....
Ik zeg al ik kijk naar de herhaling
Ik zou dit jaar niet kijken, maar nu ik begrijp dat Gordon in de jury zit, ga ik misschien toch zaterdag even kijken.quote:
Ik herb gekeken en hij verdient een nekschot.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou dit jaar niet kijken, maar nu ik begrijp dat Gordon in de jury zit, ga ik misschien toch zaterdag even kijken.
De platte humor van die gozer ligt mij wel.![]()
Schattig héquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Witteman probeert Van Dam terug te praten in de parochie van de PvdA.
Aan wie heb je een grotere hekel eigenlijk, aan Van Dam of aan Witteman?quote:
Het vuurwerk bleef uit, maar toch vond ik het wel een aardige aflevering.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
Dat wordt dus smullen morgen. Ben benieuwd wie-wie niet zal laten uitpraten.
Oe!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Aan wie heb je een grotere hekel eigenlijk, aan Van Dam of aan Witteman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |