Zo kut is Sabine niet, en in elk geval het lekkerste vrouwtje!!
"Ik had ook zoiets van: als Bart eruit gaat, dan ga ik gewoon achter hem aan. Nu besef ik dat ik hier wel zal blijven als het er echt op aan komt."
Ik hoop dat ze dit ook aan Bart verteld heeft (is me niet duidelijk uit het verhaal).
www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm
Twee weken geleden heb ik meegedaan aan de veronica chat "Mona, hoe nu verder" wat voor het grootste deel bestond uit schuttingtaal. Het meest over Mona maar ook over anderen. Ik heb toen nog de vraag gesteld; is er eigenlijk iemand die Sabine eruit wil en dat was overduidelijk niet het geval. Ook was Sabine toen een van de populairste in de polls.
Ik ben dan ook echt stomverbaasd dat half Nederland haar bloed nu wel kan drinken!
Ik kan van alle deelnemers wel wat goede en minder goede eigenschappen opnoemen maar dat maakt BB ook interessant. Het wordt eens tijd dat Nederland blijft zitten en luistert naar het lied tijdens de aftiteling!!!
reactie op:
Als daarna Bianca, Karin en Maurice ook nog effe op-pleuren dan is het helemaaaaal OK!
Sabine viel al die tijd inderdaad wel mee, maar nu juist na haar nominering heeft ze zich niet populair gemaakt. En nu de keuze is tussen Bart (die wijselijk z'n mond houdt) en Sabine (die duidelijk niet tegen haar verlies kan en niet zonder stoot of slag wil opgeven) kiest iedereen voor Sabine met de grote mond. Of het reeel is ?????
quote:
op 10-20-1999 om 09:48 PM schreef Merisse het volgende:
Oef, eindelijk een big-brother forum waar ook iets zinnigs gezegd wordt in plaats van al het gescheld op de chatkanalen en in de nieuwsgroepen.Twee weken geleden heb ik meegedaan aan de veronica chat "Mona, hoe nu verder" wat voor het grootste deel bestond uit schuttingtaal. Het meest over Mona maar ook over anderen. Ik heb toen nog de vraag gesteld; is er eigenlijk iemand die Sabine eruit wil en dat was overduidelijk niet het geval. Ook was Sabine toen een van de populairste in de polls.
Ik ben dan ook echt stomverbaasd dat half Nederland haar bloed nu wel kan drinken!Ik kan van alle deelnemers wel wat goede en minder goede eigenschappen opnoemen maar dat maakt BB ook interessant. Het wordt eens tijd dat Nederland blijft zitten en luistert naar het lied tijdens de aftiteling!!!
quote:
schreef Letterman het volgende:
Als daarna Bianca, Karin en Maurice ook nog effe op-pleuren dan is het helemaaaaal OK!
Ik heb zojuist van een stem in m'n hoofd gehoord dat BB naar 23.00 verschoven gaat worden om meer escapades van Maurice, Karin en Bianca uit te kunnen zenden zonder boete van de Media-autoriteiten.
quote:
op 10-20-1999 om 09:48 PM schreef Merisse het volgende:
Twee weken geleden heb ik meegedaan aan de veronica chat "Mona, hoe nu verder" wat voor het grootste deel bestond uit schuttingtaal. Het meest over Mona maar ook over anderen. Ik heb toen nog de vraag gesteld; is er eigenlijk iemand die Sabine eruit wil en dat was overduidelijk niet het geval. Ook was Sabine toen een van de populairste in de polls.
Ik ben dan ook echt stomverbaasd dat half Nederland haar bloed nu wel kan drinken!
Heeft mij ook overvallen, die plotselinge verandering van aandacht, hoe verdiend Sabuite nu ook geportretteerd wordt. Mona konkelt zich evengoed heftig in beeld maar de lont in het BB-vat is nu duidelijk S.
De nachtelijke 'kussen'gevechten van Karin+Co waren de vlam en Sabries hapte opgekropt toe. Er was RUZIE. Weg was de gezapige tijd van bedachte weekopdrachten en vallende TV-augurken.
Als je nu de topics van een week geleden bekijkt speelde Sabine's ondergang nog geen rol. Maar nu aanschouwen we hoe zij zichzelf voor de voor haar onzichtbare jury onmogelijk maakt. Daar kunnen de kuiperijen van Mona niet tegenop. Voor de bewoners en voor ons is er afgelopen week duidelijk toename geweest van waar het in het spel Big Brother werkelijk om gaat. En dat zien we dankzij en ondanks de onvermijdelijke V-manipulatie.
Verwijzend naar de titel van deze topic zeg ik vanuit dit moment-in-time niet verbaasd te zijn dat Sabijl nu harder gekelderd is dan Bert in de toenemende ratrace-popi-poll in neerlands meest geliefde vissenkom.
En het blijkt gelukkig dat een bescheiden prijs goed uitpakt. Bij 6+milj was dat veel te belangrijk geworden.
Het gaat ook de bewoners toch het meest om dat groepsgebeuren. Dat is ook de hartslag van de soaps. En BB is toch echt de blauwdruk van soaps. Alleen gebeuren hier de zakenmmachtsspelletjes en faillisementen op kleine schaal.
Toch zal naarmate de eindstreep nadert het echte elleboogwerk nog komen
quote:
Ik kan van alle deelnemers wel wat goede en minder goede eigenschappen opnoemen maar dat maakt BB ook interessant. Het wordt eens tijd dat Nederland blijft zitten en luistert naar het lied tijdens de aftiteling!!!
Zo is het.
Maar vergeet niet; het lied fungeert in dezelfde rol als de afsluiter van Jerry Springer. Wel kijken we naar naakte samenlevingsprocessen, maar we weten dat ons intellectueel accent eraan ons net red van de door onszelf opgerichte morele schandpaal.
---------
Jerry Springer. "Take care of yourself, .. and each other".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |