Ik heb het nog niet echt lang gespeeld, zal zo wel weer even kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:13 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, geen idee wat ik van het spel verwacht had. Maar zoiets niet![]()
Zijn er nog andere spelletjes dan alleen mensen voorzien van mappen en kopietjes?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef Liquidootje het volgende:Zoiets had ik wel van fox verwacht... maar nbs
Dat ze verwacht had dat Fox wel 102 mensen zou ontslaan, maar dat ze dit niet van NBC had verwacht.quote:
Ja dat snapte ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ze verwacht had dat Fox wel 102 mensen zou ontslaan, maar dat ze dit niet van NBC had verwacht.
Niet als ze nog niet de rechten voor S4 hebben. Dan is het gewoon voor de vijfde keer S1 t/m 3.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Caesu het volgende:
the office zal op comedy central nog wel een flink aantal nieuwe aflleveringen te gaan hebben.
FoX is evil enzo. Volg de Amerikaanse media wereld een beetje ofzo.quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja dat snapte ikSnap alleen niet waarom het ene slechter zou zijn dan het andere.
Het zijn beide grote internationale bedrijven die er op uit zijn om geld te verdienen. Leuk ook zo'n kinderachtige opmerking op het eind er nog bij dat jij meer denkt te weten dan een anderquote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
FoX is evil enzo. Volg de Amerikaanse media wereld een beetje ofzo.
Projectiequote:
ABC haalde vorig jaar 2 series na 1 aflevering van de buis, CBS deed hetzelfde met Smith na 3 afleveringen en met NBC en CW gaat het zo slecht dat ze bijna niks van de buis durven te halen dus ik zie echt geen verschil.quote:In de wereld van tv-series'tjes staat fox er lekker bekend om om leuke series met potentie vrij snel en vaak te cancellen. John Doe, Angel met WB, Firefly etc.
Klopt, maar dat is meer News Corporation als geheel.quote:Zeker als je ook nog rightwing fox-news incl o'reilly erbij telt. Daarom staat ie bekent als een evil corporate fair and balanced my ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |