Oeh niiiicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan best
Beetje gehakt met een uitje, knoflook, paprika, tomaatje en komijn bakken. Beetje gekookte rijst erdoor. Dat in je paprika stoppen, aftoppen met oude kaas of een Gruyère en in de oven stoppen. Afmaken met wat zure room op top
Ik geef je net een receptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niiiiceWat voor exquise gerecht zal ik vanavond koken?
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Alhoewel..met een prei kun je behoorlijk obscene gebaren maken
Dat schiet lekker op, klinkt een beetje als mijn dokterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht: nog even snel langs de kapper...kan ik een donderdag pas terecht
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef je net een recept
Je kunt natuurlijk je filmfestivalmaaltijd nabootsen
Maar jij hebt maar één dokter. Ik zou een dinsdag bij een andere kapster terecht kunnen maar dat wil ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op, klinkt een beetje als mijn dokter
Als het goed zit...waarom zou alleen puntjes eraf dan suf zijn?quote:Ik wil ook volgende week naar de kapper toe maar zit nu te twijfelen hoe ik het zal knippen. Ik wilde het eerst een stuk korter hebben (boven mijn schouders) maar krijg nu allemaal complimenten dat mijn haar zo leuk zit op het moment... Maar alleen puntjes knippen is ook weer zo suf. Mja misschien een stukkie eraf dan maar toch lang houden...
Ah..getracht. Niet gelukt dus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik heb zin in iets anders
De festivalmaaltijd heb ik laatst al getracht na te bootsen, misschien kan ik mijn andere lekkere festivalmaaltijd nabootsen (stukjes biefstuk in rode wijnsaus
)
Of jij bent fantasieloosquote:
Mwah zou ook wel bij een vervangend arts kunnen maar die zijn slecht...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij hebt maar één dokter. Ik zou een dinsdag bij een andere kapster terecht kunnen maar dat wil ik niet
Dat is een ramp gebleken de vorige keer. Daarbij was ze ook niet leuk
Ik vind het leuk dat als je naar de kapper bent geweest dat je ook echt iets ervan ziet. Anders is het zo zonde van het geldquote:Als het goed zit...waarom zou alleen puntjes eraf dan suf zijn?
Niet helemaal nee maar het was wel erg lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..getracht. Niet gelukt dus?
Ga je nog boodschappen doen of moet het met de ingredienten die je in huis hebt?
Dan maken we er een soort Ready, Steady, Cook van
Ik vraag me alleen af of we hetzelfde bedoelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of jij bent fantasieloos
Ik wil best wat plaatjes ter illustratie opzoeken heur
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't askquote:
De basismove:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of we hetzelfde bedoelen![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden van wel
![]()
Doe Maar concertje? Dat was wel goed trouwensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't ask) maar dat lukte niet...
Ok we zijn even obsceenquote:
Maak een risotto met ham, rozemarijn, witte wijnazijn, parmezaanse kaas en mozzarellaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee maar het was wel erg lekkerMaar wat ik vooral met getracht bedoel is dat ik alleen de pesto zelf gemaakt heb en de rest al een kant en klare stoommaaltijd was
![]()
Ik moet nog boodschappen doen, anders had ik een gerecht moeten maken van witbrood en eiersalade
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een preiquote:
Ik snap je reactie nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe Maar concertje? Dat was wel goed trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |