Wil je een doos kerstballen naar je kop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
Mag ik jullie alvast warmmaken voor kerstmis?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Leuk stukje, leest wel makkelijk weg![]()
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel een goed stukje
Wat is trouwens moshen?
Wel leuk geschrevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Oh, dat ken ik welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwen
Als je 16 bent en je bent op een festivalletje waar het de week van tevoren veel geregend heeft en ze hebben geen vloer in de tent, waardoor het 1 grote baggerbende wordt, dan is het wel leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel
Nooit gedaan en ook geen behoefte toe
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daar nou zo tegenop gezien? Is toch prima geschreven? Ondanks dat je het concert niet geweldig vindt, heb je er een goed stuk over kunnen schrijven; niet alleen maar negatief.
Wel eens gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel
Nooit gedaan en ook geen behoefte toe
Geef mij deze maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
Mag ik jullie alvast warmmaken voor kerstmis?![]()
quote:
Vrouwen weten ook niet beter dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ligt aan jou, Yuri.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren: u zijt gegroet!
Ik ga een stuk lopen want "de rest" heeft het af laten weten
En aangezien ik nog wel even de deur uit wil vandaag ga ik maar even lopen. Wellicht dat ik in het dorp nog even de kroeg induik
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren: u zijt gegroet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |