Lekker slim van Huub.Zegt hij zoiets onder de tv door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Clank het volgende:
Inmiddels is het in de huiskamer bekend dat Kim met Luc uitgaat vanavond.
Zie Nadia steeds kijken naar Luc en Kim !!!!!!!!!!!!! Dit vind ze niet grappig.......... nu probeert ze Dennis te paaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Clank het volgende:
Inmiddels is het in de huiskamer bekend dat Kim met Luc uitgaat vanavond.
Dat blijkt vanavond maar weer eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof mensen waarbij het geen echte liefde is 't niet romantisch met elkaar kunnen hebben.
Of toch gewoon back up ur ass ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je er verstand van hebt![]()
Dat meen je? KIMquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:15 schreef Sheel het volgende:
[..]
Zie Nadia steeds kijken naar Luc en Kim !!!!!!!!!!!!! Dit vind ze niet grappig.......... nu probeert ze Dennis te paaien![]()
inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is niet door boze Tante Tas geschreven.
Daar is ook niets mis mee, maar dat nasale gezang en gepingel, ik word er echt niet goed vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin, zonder akoestiek en jezelf begeleiden, niks mee mis.
Ik ook, heerlijke stem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijkt vanavond maar weer eens.
Ik vind die gitarist trouwens wel lekker om naar te luisteren.
Ja daarom is Nadia nu met Denniks weggelopen...... meende iets te verstaan van masseren, bla bla blaquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad.
dependence, democratische telling, vooringenomen, prevaleerden, allemaal geen woorden die Natasia zou gebruiken.
Iemand probeert erg mee te liften op de hype, danwel de hype krampachtig in stand te houden.
Die persoon heeft een mening, ok, maar niet interessanter dan de mening van een willekeurige kijker of fokker of zo. Daarom is het nutteloos om nog eens een keer op die site te kijken, wat mij betreft.
Dag Tastot nooit weer, he.
Maar, maar....hij heeft toch een rijmboek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Brian heeft toch hopelijk nog wel een rijmpje in elkaar geflanst?
Valt wel op, sinds ze geen internet meer hebben en hij niet meer op www.rijmpjes.nl kan komen, is die akelig weinig aan het rijmen.
Er rijmt zo weinig op Sudoku dus heeft hij dat rijmboek in de prullenbak gemikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar, maar....hij heeft toch een rijmboek?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Er rijmt zo weinig op Sudoku dus heeft hij dat rijmboek in de prullenbak gemikt.
ik zat net aan de hogedrukreiniger te denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
Vamij mogen ze nu met de brandblusser er heen rennen en alles, hun beiden incluis, onderspuiten...
Vreselijk nepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook NEP!! Dat gedoe tussen Brian en Amanda
Amanda trapt er met open ogen in, St. Brian blijft een rat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook NEP!! Dat gedoe tussen Brian en Amanda
Nog beter...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik zat net aan de hogedrukreiniger te denken![]()
óntzettend!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Het is volgens mij gewoon in het niet gevallen omdat we met zn allen Jensen hebben gekeken , daarnaast is het fake en blijft het fakequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Natuurlijk is het vreselijk nep, Brian is gewoon beig met een promotie-campagne. Het plan blijkt nu dus ook gewoon gestolen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Jawel, Luc had het haar gisteravond verteldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Nadia wist het toch nog niet dat Kim meeging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |