Je spoort niet als je dat soort rommel host.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Nomrc2 het volgende:
tasia blank veegt haar straatje schoon
http://witheet.com/entertainment/fa-waka-12
Zo gedetailleeerd hoeft nu ook weer niet............quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
Goeie kwaliteit die teiltjes.
Teiltjes volgekots en toen ik toch bezig was ook maar een volgescheten met goeie warme drap.
Nou, dat is niet door boze Tante Tas geschreven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Nomrc2 het volgende:
Ik lig ook in een deuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn hier nou vrouwen die dit romantisch vinden?
Het werkt nml. op mijn lachspieren.
Ik vermoed van wel, het is en blijft een rat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
"mothers be good for your daughters"?
Heeft Brian dit lied uitgekozen
juridisch adviseur mat hoorn zit hier achterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je spoort niet als je dat soort rommel host.
Fa Who Ka ?? Opzouten en links laten liggen we zouden het toch ignoren ??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo gedetailleeerd hoeft nu ook weer niet............
Waarin dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
Zoals ik al eerder hier schreef: Romantiek zit NIET in kaarsjes, lichtjes en
een leuk muziekje op de achtergrond........................*zucht*
Uhm, waarin dan wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
Is dit een heksenkring? Of een sukkeltjes-picknick zonder wat te vreten.quote:
Ik geloof er ook niets van dat ze dit zelf geschreven heeft, zal die sgn jurist van har wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Nomrc2 het volgende:
nee meer in een vadsig klein kereltje wat op z n hurkjes een kikkertje nadoetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
Doet me zo denken aan het etentje van Huub en Lieke. Wat een puinhoop was dat door de 6-2 situatie en nu dit, walgelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
Ze hebben duidelijk bedacht dat Brian en Amanda op z'n minst 'n gewaagde tegenstander moeten vormen voor Huub en Lieke. Anders is het niet spannend natuurlijkIk gun dit ze echt niet. Ik hoop dat ze nog 'n keertje goed over de schreef gaan beiden, met hun gescheld e.d. Anders zie ik het echt nog gebeuren dat uitzending-kijkers sympathie krijgen voor B&A hoor
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte meteen ...... Verre van nieuw en zelfbedacht .......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een nepper is die Brian toch.Hebben Huub en Lieke op haar verjaardag een romantisch moment met vioolspel gehad.Moet hij weer een romantisch moment met gitaar.Lekker orgineel.
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
Ze mag dan niet de mooiste voeten hebben, maar ik vind Kim een lekker wijf.![]()
En schoonheid niet in een mascararoller en een pot Murrays.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
And you babe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Over smaak valt niet te twisten, maar jij hebt het.![]()
En die mag er ook nog wel eerst even iemand anders naar laten kijken, eer ie deze bagger van/over dat baggerwijf op het net pleurt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Charmian het volgende:
Ik geloof er ook niets van dat ze dit zelf geschreven heeft, zal die sgn jurist van har wel gedaan hebben.
alsjeblieft, wel nog eerst even legen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef tutjehola het volgende:
En wat ziet Brian eruit, zou hij echt nu de look-a like van Huub moeten worden, zo glad geschoren, stropdas zoals het zou horen, maar bij hem staat het niet. Gladjakker die Brian.
pffffffff, dat is eruit. Teiltje graag naar deze kant doorgeven
Alsof mensen waarbij het geen echte liefde is 't niet romantisch met elkaar kunnen hebben.quote:
Wat een onzin, zonder akoestiek en jezelf begeleiden, niks mee mis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef tutjehola het volgende:
Mijn god, wat is die gitarist vals zeg. Val er net in maar wordt niet blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |