Ik denk dat ze haar hebben moeten afvoeren, wat een asociale hysterica.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Wat was dit genant zeg! Jensen wilde niet eens het afscheid uitzenden.
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben Brian had het over de tandarts.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
Neeeeee he???? Brian gaat Amanda toch niet ten huwelijk vragen he?![]()
![]()
Ze zitten nog niet bij de fakkels..... dus het kan nog gebeuren... en ik heb trouwens het geluid uit staan... want ik ga echt niet naar dat snerkstemmetje van amanda luisteren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben het over de tandarts.![]()
Dat vroeg Amanda zich vanmiddag ook al af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
Neeeeee he???? Brian gaat Amanda toch niet ten huwelijk vragen he?![]()
![]()
Romantischquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben Brian had het over de tandarts.![]()
Ik ga het ergste vrezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian word weer aardig uit de wind gehouden.Hij hoeft nu mooi geen commentaar op de beelden te geven en kan de lieverd uithangen.En wat stellen die kaarsen voor,Brian gaat Amanda toch niet vragen.
Die heeft zelf ook maar een halve hersencel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan is het nu tijd om Johan Vlemminxs ff de les te lezen. SUKKEL om een plaatje me dat kutwijf op te nemen.
amanda jankt, ze vindt het zo romantisch om tussen de fakkels te zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan is het nu tijd om Johan Vlemminxs ff de les te lezen. SUKKEL om een plaatje me dat kutwijf op te nemen.
Weet zijn woorden nog toen hij het hoorde over Huub.Dus als hij dit doet is het een nog grotere leugenaar dan hij al is.quote:
Dan laat ik het maar achterwegequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Die heeft zelf ook maar een halve hersencel.![]()
Zat ik me net ook te bedenken. Dit had gewoon verplicht gezamelijk gekeken moeten worden. Het zal wel weer verboden zijn om Brian en Amanda (en Nadia) te bashen met deze goede en lieve vriendin.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian word weer aardig uit de wind gehouden.Hij hoeft nu mooi geen commentaar op de beelden te geven en kan de lieverd uithangen.En wat stellen die kaarsen voor,Brian gaat Amanda toch niet vragen.
Voor de gitarist dus, Braai wilde het vanavond aan een pro overlaten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Starlie het volgende:
Vraag me toch af waarom die witte stoel daar staat...
Gut, misschien komt er wel een violistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Starlie het volgende:
Vraag me toch af waarom die witte stoel daar staat...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
amanda jankt, ze vindt het zo romantisch om tussen de fakkels te zitten.
Of ze is bang dat haar hooi in de fik vliegt.
Alle publieksreacties (met name het uitjouwen) is vervangen door een applaus- en lachband.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Lobasca het volgende:
Er is niks geknipt in de show, lijkt het
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de gitarist dus, Braai wilde het vanavond aan een pro overlaten.
Het valt me in ieder geval vies van hem tegen, vond het altijd wel een sukkel, maar wel een grapige sukkel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan laat ik het maar achterwege![]()
Zijn hier nou vrouwen die dit romantisch vinden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Gezellig met zo'n cameraman voor je snufferd, nu komt er ook nog een zanger, het kan niet op.![]()
Zal hij haar moeder hebben uitgenodigd??? Mag ze in het hartje/rondje erbij komen zitten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:01 schreef dgk_fan het volgende:
Leuk liedje:"Mothers be good to your daughters"![]()
![]()
![]()
Er staan 2 grote terraskachelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
Het is ijskoud buiten toch. Hoezo romantisch Amanda?Nu begint ze gewoon te janken van de kou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |