Er rijmt zo weinig op Sudoku dus heeft hij dat rijmboek in de prullenbak gemikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar, maar....hij heeft toch een rijmboek?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Er rijmt zo weinig op Sudoku dus heeft hij dat rijmboek in de prullenbak gemikt.
ik zat net aan de hogedrukreiniger te denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
Vamij mogen ze nu met de brandblusser er heen rennen en alles, hun beiden incluis, onderspuiten...
Vreselijk nepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook NEP!! Dat gedoe tussen Brian en Amanda
Amanda trapt er met open ogen in, St. Brian blijft een rat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook NEP!! Dat gedoe tussen Brian en Amanda
Nog beter...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik zat net aan de hogedrukreiniger te denken![]()
óntzettend!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Het is volgens mij gewoon in het niet gevallen omdat we met zn allen Jensen hebben gekeken , daarnaast is het fake en blijft het fakequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Natuurlijk is het vreselijk nep, Brian is gewoon beig met een promotie-campagne. Het plan blijkt nu dus ook gewoon gestolen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Jawel, Luc had het haar gisteravond verteldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Nadia wist het toch nog niet dat Kim meeging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |