De kunstof buitenkant van een RAW Striker.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:57 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat is een zown body?
Duhquote:Op maandag 10 maart 2008 18:03 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De kunstof buitenkant van een RAW Striker.
De top van de motor zou ik niet weten.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef spijker4ever het volgende:
mag ik vragen wat de topsnelheid is van de motor???
Dat is afhankelijk van de versnellingsbak en de luchtweerstand.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef spijker4ever het volgende:
mag ik vragen wat de topsnelheid is van de motor???
kun je die motor los kopen of alleen in combi met kit?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:34 schreef wouter37 het volgende:
[..]
De top van de motor zou ik niet weten.....
de auto als die klaar is iets over de 200 gok ik
Kan gewoon los ik zou zeggen bel Speedon eens een keerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:54 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
kun je die motor los kopen of alleen in combi met kit?
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef eevebe het volgende:
bij zo'n auto is acceleratie en wegligging ook veel belangrijker dan topsnelheid denk ik...
Emmen en Oss liggen niet echt bij elkaar in de buurtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
Any updates?
Ik wil dolgraag een keer voor passagier spelen, als je een beetje in de buurt woont
updatequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
Any updates?
Ik wil dolgraag een keer voor passagier spelen, als je een beetje in de buurt woont
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:22 schreef .blog het volgende:
hoe zit het met;
stuurbekrachtiging Totaal niet nodig de auto is niet zo zwaar
abs zonder abs remt de auto ook wel![]()
airbags zou niet weten hoe je die moet inbouwen + waarschijnlijk heel duur + het past niet op een mooi klein stuurtje + er zitten goede riemen in
enzovoort? noem eens wat ?
De filosofie achter een 'Seven' is dat je met een lichte motor en relatief weinig middelen toch een goed presterende auto neer kan zetten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:22 schreef .blog het volgende:
hoe zit het met;
stuurbekrachtiging
abs
airbags
enzovoort?
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De filosofie achter een 'Seven' is dat je met een lichte motor en relatief weinig middelen toch een goed presterende auto neer kan zetten.
Al die extra toevoegingen zorgen ervoor dat Colin Chapman zich in zijn graf zou omdraaien.
Valt tegen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef casejunkie het volgende:
Ik denk dat, mits de bak in goede verhouding is, dit autootje ver voorbij de 200 loopt. Een toyota corrola loopt al 230 km/u met een 4a-ge 20v
linkje naar de bestelsite van deze stoelen??? is echt precies wat hier ook gezocht wordtquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:48 schreef wouter37 het volgende:
vergeten te melden in mijn vorige post maar de stoelen zijn ook binnen
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het stoelen van Intatrim. Type Odyssey.quote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
linkje naar de bestelsite van deze stoelen??? is echt precies wat hier ook gezocht wordt
Daar is het hem ook niet om te doen. Op zomerdagen lekker sturen over mooie binnenwegen en je zo nu en dan op een trackday uitleven. Op snelwegen voel je je toch al minder thuis in zo'n kleine en lage auto tussen alle vrachtwagens. Die zien je amper aankomen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef casejunkie het volgende:
Ik denk dat, mits de bak in goede verhouding is, dit autootje ver voorbij de 200 loopt. Een toyota corrola loopt al 230 km/u met een 4a-ge 20v
even bellen met Speedon www.speedon.nlquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
linkje naar de bestelsite van deze stoelen??? is echt precies wat hier ook gezocht wordt
nee nog niet zal ik volgende week even doen !quote:Op zondag 20 april 2008 23:19 schreef sander89 het volgende:
Heb je nog foto genomen op de hoogt van de neus van een afstand, zodat je de neus beter van voren ziet
Bij dezequote:Op zondag 20 april 2008 23:19 schreef sander89 het volgende:
Heb je nog foto genomen op de hoogt van de neus van een afstand, zodat je de neus beter van voren ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |