Zelfs voor de grootste kanshebber Ruud lijkt het einde dichterbij dan verwacht.
Ruud gedraagt zich steeds zonderlinger. Hij lijkt steeds minder betrokken te zijn met de groep en volgens mij begint Ruud zelfs moe te worden van zijn eigen enthousiasme.
Ruud voelt zich ook een beetje geintimideerd door M/B/K. Ik denk dat Ruud achterdochtig word.
Willem, zoveel nominaties op dag1 en geen enkele bij de afgelopen nominaties. Ik merk toch dat Willem zich schuldig voelt, ik denk dat hij inderdaad heeft afgesproken met M/B/K en daar achteraf een beetje spijt van heeft gekregen.
Hij voelt zich in het nauw gedreven, hij voelt zich gebruikt door de groep die hem heeft overgehaald.
Maurice, die stille jongen is toch niet zo stil. Volwassen? allerminst, hij heeft vandaag bewezen een kinderachtig jochie te zijn. samen met Karin is hij te ver gegaan, alleen hij heeft het nog niet door.
Bianca, denkt zichzelf buiten schot te hebben staan, ze denkt dat ze word geaccepteerd. Waarschijnlijk zal ze voor een grote verrasing staan, wanneer blijkt dat M/B/K liever M/K wordt.
Karin, ik heb het al zo lang gezegd, die is verloren als ze het huis uit komt, zij zal NOOIT winnen. de nederlandse stemmers zullen haar NOOIT die overwinning gunnen. En als ze denkt famous het huis uit te komen dan zal ook zij er bedrogen uitkomen.
Maar d'as slechts de mening van een 17 jaar oud HAVO studentje
dop
Maar de volgende keer wordt moeilijk wie we eruit willen hebben.
Bianca is vervelend
Maurice is een LUL
Karin is ook niet altijd even vriendelijk
Bart/Sabine zijn er al uit al ze zich aan hun woorden houden Bart gaat weg als Sabine eruit gaat en Sabine blijft lekker zitten als Bart weg moet.
Ruud en Willem leuke aardige mannen die het zat zijn om de zaak te blijven dragen.
En Mona natuurlijk loopt lekker met iedereen me welke wind er ook waait.
Tot slot volgende week met fl 65,== ron komen er wordt neit veel geleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |