Mja is alweer gezakt. De penne viel een beetje zwaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.Flinke pillen voor de rug, fysio en uit de naad werken.
![]()
![]()
En met jou? Je bent misselijk ?
Saai vooral. En jij, genoten van je vrije middag?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Een enerverende dag achter de rug marc?
Is daarna altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ja heerlijk. Een beetje het huis aan kant gemaakt enzo.
Ja, morgen nog even de stofzuiger er doorheen jagen. En dan is het weer schoon.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, morgen nog even de stofzuiger er doorheen jagen. En dan is het weer schoon.
Jesh. Zometeen ga ik lekker thee zetten en de snoepzak die ik vanmiddag heb gescoord leeg etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:Dan kan je weer genieten van je schone huisje
Morgen een fotomeet in Blijdorp (als die doorgaat want niemand schijnt een tijd te willen noemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Ga je nog wat doen van het weekend trouwens Marc?
Kan dat niet meteen met de verbouwing mee?quote:
Ow tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen een fotomeet in Blijdorp (als die doorgaat want niemand schijnt een tijd te willen noemen)
Zondag studieboeken in of naar het strand.
En jij?
zeg prutserquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen een fotomeet in Blijdorp (als die doorgaat want niemand schijnt een tijd te willen noemen)
Zondag studieboeken in of naar het strand.
En jij?
nope, zitten in t midden van het gebouw, dus lichtkoepels kunnen niet, en kantoorruimtes komen aan de buitenkant met de ramenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan dat niet meteen met de verbouwing mee?
Feestjes zijn leuk, alleen hilversum hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow tof.
Euhm, morgen een feestje in Hilversum en zondag lekker luiwammessen thuis.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
zeg prutser
11 uur bij de ingang van het oceanium, als we daar zijn, bel ik P op.
Vaak in een kantoorruimte gaan zitten is niet mogelijk zeker?quote:nope, zitten in t midden van het gebouw, dus lichtkoepels kunnen niet, en kantoorruimtes komen aan de buitenkant met de ramen
Nee beeb. Ik ben alcohol afquote:
Helemaal?quote:
Nee. Gewoon. Het is beter voor me. Ik krijg na één biertje al hoofdpijn. En het zet zo aan op mijn heupenquote:
Aan de wodka dan maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Gewoon. Het is beter voor me. Ik krijg na één biertje al hoofdpijn. En het zet zo aan op mijn heupen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |