Ik besta al hoor.quote:
Klaarmaken hoef ik je ook niet, ikweett. Vandaar even wat uitleg hmm.quote:
Das toch logisch??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je de auto parkeert en zo hmm, en je wil uitstappen....
O oke, nu is het me duidelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets met mijn auto en contactslot kapot enzo
Er zijn ook wel eens mensen die willen blijven zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
Das toch logisch??
Maar dan is het eruithalen van de sleutel ook niet nodig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens mensen die willen blijven zitten.
+1 scherp.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Maar dan is het eruithalen van de sleutel ook niet nodig.![]()
Je moest eens weten.quote:
Mijn man kookt super.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen en auto's, ik hoor het al
Ik ka koken
Ja, ja, "mannen en koken, bla bla"![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Je moest eens weten.![]()
Lig bijna te slapen in mijn stoel. Morgen nog een hele dag werken, dan heb ik deze week 38
gewerkt. Wat ben ik toch blij met mijn 24 uur contractje.![]()
Oké. Dan ga ik nog even door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Blijf even zo kroelen en ik slaap als een roos.
Dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moest bellen, want die spamster had geen zin om zelf een nieuw topic te maken
Je wil me stil hebben he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik nog even door.
[ afbeelding ]
Lekker optijd, het topic is al weer bijna half volquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Waarom moest jij bellen en wat heeft dat te maken met een topic plaatsen?
Hey deze meid is moei, wees vriendelijk ende lief voor haar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker optijd, het topic is al weer bijna half vol
Nee hoorquote:
Zullen we de vering van je bed eens gaan testen danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey deze meid is moei, wees vriendelijk ende lief voor haar.![]()
Je maakt me in de war, wat wil je nu, dat ik slaap of niet.quote:
Waarom zou ik op mijn bed willen springen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we de vering van je bed eens gaan testen dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |