Onder welke steen kom jij vandaan? PES 8 komt er alweer aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik was als een van de weinigen hier in Nederland waarschijnlijk nog PES 4 speler..Vooral omdat de online mogelijkheid met PesLauncher goed werkte. Start zojuist de PesLauncher op, "unable to get a list of rooms". PesLauncher is dus gestorvenHeb het jaren gespeeld..
![]()
Klacht/samenvatting: PesLauncher doet het niet meer, geen online PES 4 meer spelen.
Truequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Thetallguy het volgende:
PES4, die is oud, uit de tijd dat Ajax nog goed speelde zo'n beetje
http://pes4online.acsv.net/ ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik was als een van de weinigen hier in Nederland waarschijnlijk nog PES 4 speler..Vooral omdat de online mogelijkheid met PesLauncher goed werkte. Start zojuist de PesLauncher op, "unable to get a list of rooms". PesLauncher is dus gestorvenHeb het jaren gespeeld..
![]()
Klacht/samenvatting: PesLauncher doet het niet meer, geen online PES 4 meer spelen.
Toen kon je nog schwalbes maken en 'vechten'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef leolinedance het volgende:
Haha je kon erop wachten...Pes 683 is uit bla bla bla.
Heb je ooit Fifa 97 en een Fifa na 2000 gespeelt? Lijkt me duidelijk dat 97 veel beter was. Mijn laptop trekt die nieuwe PESsen niet en ik heb PES 6 geprobeerd en vond het helemaal niet zo leuk
aah dat wist ik nietquote:
kom eens online dan doen we een potjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Irix het volgende:
Hoezo? Werkt nog steeds bij mij, niet zoveel spelers online als vroeger, maar t werkt nog. Ik speel pes4 nog regelmatig online dmv dit programma..
Pes 8 releasedquote:
Fifa 98quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef leolinedance het volgende:
Haha je kon erop wachten...Pes 683 is uit bla bla bla.
Heb je ooit Fifa 97 en een Fifa na 2000 gespeelt? Lijkt me duidelijk dat 97 veel beter was. Mijn laptop trekt die nieuwe PESsen niet en ik heb PES 6 geprobeerd en vond het helemaal niet zo leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |