Ik zag 'm gister liggen, nog getwijfeld of ik 'm mee zou nemen.quote:
idd..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zag 'm gister liggen, nog getwijfeld of ik 'm mee zou nemen.
Maar dan kijk ik de laatste 5? afleveringen nog even en dan gebruik ik die box ook niet meer.
Yupquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Never-before-aired 73-minute premiere episode
50 deleted scenes
The making of Heroes
The Special Effects
The Stunts
Profile of artist Tim Sale
The Score
Mind Reader game
Audio commentaries with cast, crew and show creator Tim Kring
Dat zijn de extra's die ik kan vinden, kloppen die?
Zoals ik al zei: Nee. Heroes Unmasked is gemaakt voor en door de BBC zelf en staat dus niet op de DVD box.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat 'making of heroes' is dat de 'heroes unmasked' zoals die op BBC komt?
GEWELDIGquote:
volgens mij komt Isaac terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:32 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ligt het aan mij of draait echt alles om die Linderman?Bijna elke personage heeft wel iets met hem te maken.
Verder een leuke aflevering. Jammer dat Isaak dood is![]()
Hero: You!
Hero: Me?
![]()
Hahaquote:
ik vind der leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]
HahaDat is gewoon abstract man!
Toffe aflevering weer, die chick die van gedaante kan veranderen is cool.
Zelfs dan vind ik zijn schilderijen lelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]
HahaDat is gewoon abstract man!
Toffe aflevering weer, die chick die van gedaante kan veranderen is cool.
Hier... sup?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
wat een aflevering weer
Treveo waar ben je![]()
dat dacht ik ook, omdat ze vlak daarvoor nog zijn gave lieten zienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat hij de dode Peter zo genezen. zat ik er even naast
De gave van Linderman? Heb ik even niet opgelet of ben ik gewoon nu even vergeetachtig? Maar wat was dat dan ook weer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, omdat ze vlak daarvoor nog zijn gave lieten zien
Hij kan healen, denk ik. Niet zichzelf, maar anderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:42 schreef Piepje het volgende:
[..]
De gave van Linderman? Heb ik even niet opgelet of ben ik gewoon nu even vergeetachtig? Maar wat was dat dan ook weer?
Pff, die serveerster, helemaal vergeten. Vond het erg jammer toen die dood ging, maar dan komen er weer nieuwe personages die nog weer leuker zijn. Wat een seriequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Trouwens, is het geen foutje van de makers dat Sylar zo woedend is dat de lijst voor hem verloren is gegaan? Hij heeft immers het geweldige geheugen van serveerster Charlie toch? Eén blik op de lijst en hij weet welke namen erop staan en volgens mij hebben we hem met Mohinder mee zien kijken...
Ik ben ook zeer benieuwd naar de gave van Moeder Petrelli. Ik w'sit dat zij en haar man een gave hadden. Of op z'n minst Vader Petrelli...
oh dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat dat niet zegt dat ze ook zichzelf kan genezen...
Lees volgende week de strip die erbij hoort..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:12 schreef MadGuy het volgende:
Antwoorden? Maar volgens mij gaan ze toch niet naar Linderman? Ze gaan New York, het tracking device uitschakelen...
lees je dan niet teveelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lees volgende week de strip die erbij hoort..
Sowieso zijn die strips best belangrijk, je krijgt er echt heel veel achtergrond info.
Ik gebruik Foxit PDF reader, openje gewoon de PDF in een volledig scherm en hoef je alleen nog naar beneden te scrollen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vind de manier waarop je die strips moet lezen zo vervelend. Inzoomen, uitzoomen, scrollen, nooit precies de goede grootte.
Dat is juist altijd lastig, daarom kijk ik gewoon de USA afleveringen =)... dan weet ik gewoon al zeker dat ik niet te ver loop met de comicsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het idee dat ik dit al heel vaak gevraagd heb - en geen antwoord heb- maar: tot hoe ver kunnen we de strips nu ongeveer lezen? Ze lopen niet één op één met de serie, want ik heb nu tot en met 24 gelezen terwijl we wat afleveringen betreft nog niet zo ver zijn.
Aflevering? Cat house: seizoen 5, aflevering 18.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef Treveo het volgende:
Welke was het?
Ah, tnxquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:40 schreef YPrue het volgende:
[..]
Aflevering? Cat house: seizoen 5, aflevering 18.![]()
Of dl-en =)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:04 schreef Houniet het volgende:
ik kan het donderdag niet ziendat wordt opnemen
Dat dus. Sowieso kan Peter alle krachten absorberen en onthouden van degenen die nabij hem zijn. Sylar moet eerst nog even de hersenen bestuderen, Peter kan ze absorberen. Dus alles wat Sylar kan, kan Peter in feite ook, plus de krachten van de Heroes die hij heeft geabsorbeerd, zoals bijvoorbeeld het manipuleren van de tijd zoals Hiro kan. Dat kan Sylar weer niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Aan de andere kant als Sylar wel haar kracht heeft zijn ze vrijwel even sterk![]()
Dat zeg ik!quote:[b]Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef
(En hoe sexy is toekomst-Peter wel niet...)
Nee.. dat was Nathan...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:16 schreef Radobe het volgende:
Maar Sylar schilderde vorige week zich zelf in the White house, toch? Nadat ie Isaac heeft vermoord.
Nucleaire handen? Hij had gewoon freeze, dat kwam van de vader van Mollyquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:16 schreef Nr.G het volgende:
Aangezien Sylar kan vliegen, door muren kan lopen, zichzelf voordoet als Nathan en nucleaire handen heeft moet hij dus Nathan, DL, Candice en Ted hebben vermoord.
Nee... Molly is dat meisje uit de aflevering 2 dacht ik... Matt "hoorde" haar fluiteren en redde haar... als je goed had gekeken, zag je dat haar ouders ook vermoord zijn... haar vader zat bevriest op een stoel, waarschijnlijk probeerde hij zijn gave nog te gebruiken (freeze) maar faalde...quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:25 schreef Nr.G het volgende:
Volgens mij vergeet Treveo spoiler tags te gebruiken. Ik denk dat hij het over iets uit season 2 heeft.
Jep hij tekende zichzelf in het Witte Huis. Een mooie verwijzing naar Five Years Gone, wat er gebeurt als de bom New York doet wegvagen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:16 schreef Radobe het volgende:
Maar Sylar schilderde vorige week zich zelf in the White house, toch? Nadat ie Isaac heeft vermoord.
heb vanmiddag zitten kijkenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:36 schreef Treveo het volgende:
Houniet, weet je dus waar mijn avatar vandaan kwam?
maar die kon toch geen vuur maken met z'n handenquote:Op zondag 4 november 2007 13:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het niet van die gozer met z'n radioactieve handen?
Het was toch wel een soort vuurbal wat hij steeds aan het maken.quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
maar die kon toch geen vuur maken met z'n handen![]()
Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat seizoen 2 door dezelfde staking maar uit 11 aflevering bestaat.quote:Slecht nieuws in het Heroes universum, TV-guide heeft bekend gemaakt dat de tussenserie waarin nieuwe heroes bekend gemaakt zouden worden niet door gaat.
NBC heeft de stekker uit het Heroes:Origins project getrokken, ze hebben zelf geen commentaar gegeven maar bronnen zeggen dat het wat te maken heeft met een mogelijke staking bij de “Writers Guild of America”. Dit zou kunnen gebeuren als de contracten verlopen komende donderdag rond middernacht (USA tijd).
Heroes:Origins zou in 6 afleveringen in april nieuwe heroes laten zien en de fans zouden kunnen beslissen welke van deze nieuwe heroes ze in de serie willen zien. Jammer dat dit niet doorgaat, ik keek er wel naar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |