Uh.. Nee.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:01 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat Waluigi er ook in gaat zitten?
Dixiequote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Thormodo het volgende:
Bij die bananensticker staan ook (nog) geen characters, dus dat zou dan betekenen dat er nog een aap o.i.d. bij komt
Denk dat hij geldig is voor alle (de meeste) characters, aangezien Kirby hem ook kan gebruiken, dat betekend iig dat hij niet alleen voor apen is.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Thormodo het volgende:
Of hij is geldig voor alle characters, hoewel slash meer klinkt naar zwaarden en dergelijke. Bij die bananensticker staan ook (nog) geen characters, dus dat zou dan betekenen dat er nog een aap o.i.d. bij komt of dat die wel geldig is voor alle characters. Aangezien die banaan launch resistance geeft, wat handig is voor iedereen.
Vrouwen & gamen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dan wel op echt verschillende moves met Fox en Falco. Want als er 3.. klonen inzitten.. ik vond Dr Mario, Luigi, en Mario nog net kunnen
Bij Lylat wars 64 zag hij er veel anders uit , nu is het gewoon een Fox kloon.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Marble het volgende:
Steeds sterkere geruchten dat Wolf uit Star Fox ook playable is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond die aap daar altijd leukquote:Op maandag 21 januari 2008 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Bij Lylat wars 64 zag hij er veel anders uit , nu is het gewoon een Fox kloon.
Dat zou wel cool zijn, maar..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dan wel op echt verschillende moves met Fox en Falco. Want als er 3.. klonen inzitten.. ik vond Dr Mario, Luigi, en Mario nog net kunnen
Of Wolf of dat meisje niet alle twee.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een steel/vecht Pokémon uit Pokémon diamond/pearlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef Canisfire het volgende:
Who the fuck is Lucario die er in zou zitten ?>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Die lineup zijn ook alleen nog maar geruchten. Ik wacht rustig tot volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef Marble het volgende:
Volledige lineup:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond die aap daar altijd leukSowieso al die gesprekken
"Andross' enemy is MY ENEMY"
"My emperor, I faiiiiiiiiiiled youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |