Eens, van Link en die Roy kloon zijn toch wel het tofste.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:49 schreef Rejected het volgende:
[..]
Characters met zwaarden zijn toch het coolst!
quote:Op zondag 3 februari 2008 09:40 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Zo ik speel nu de 'demo', het is echt vetIk kan niet wachten tot deze game te koop is
En nu proberen te doen alsof je m nog zou kopen als de engelstalige 'demo' er is ook.quote:Op zondag 3 februari 2008 09:40 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Zo ik speel nu de 'demo', het is echt vetIk kan niet wachten tot deze game te koop is
Dit zijn hopelijk toch niet jouw woorden hè?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:37 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wilde ik niks meer over Super Smash Bros. Brawl posten, maar je kan eigenlijk gewoon niet om de eerste verkoopcijfers heen...
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dit zijn hopelijk toch niet jouw woorden hè?
Een van de slechste idd, ligt eraan tegen hoeveel spelers je speelt en hoeveel damage ze al hebben. Als er niemand is die zoveel damge heeft dat je hem eraf kan gooien heb je er geen reet aan idd.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:15 schreef ASSpirine het volgende:
super smash van Peach slaat echt nergens op...
De FS voor Peach is ook meer bedoeld voor Team Battles vind ik zelf.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:37 schreef GGMM het volgende:
Een van de slechste idd, ligt eraan tegen hoeveel spelers je speelt en hoeveel damage ze al hebben. Als er niemand is die zoveel damge heeft dat je hem eraf kan gooien heb je er geen reet aan idd.
"This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request."quote:Op maandag 4 februari 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://youtube.com/watch?v=DsIkd74Nwvo
Ik vindt hem vet
Jah kut hij is alleen voor me youtube friends,quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
"This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request."
Assist Trophy.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Pichu het volgende:
Dit spel is eigenlijk waardeloos nu ik er niet meer in zit
Same here.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Pichu het volgende:
Pichu was gewoon kut.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Pichu het volgende:
Wel een beetje nerds hoor..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:30 schreef BMH het volgende:
Vandaag met 12 mensen op school een toernooitje gespeeld
Leuk
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel een beetje nerds hoor..
Ik zit altijd te roepen en te schreeuwen als ik ssb doeEcht anderen van hun stoel af schoppen enzo en ze dan snel ownen
De zoetste overwinning is altijd met Jigglypuffquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:36 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Iddmensen inmaken met Sheik ..is geweldig
.
Maar andere inmaken met een random character is nog beter.
De eigenlijk overpowerd b beneden movequote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef Marble het volgende:
[..]
De zoetste overwinning is altijd met Jigglypuff.
Een suikergebakje dat stoere ridders als Marth en evil wizards als Ganondorf de ass kickt!
En Marth in Het wit was altijd vet om mee te spelen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef Marble het volgende:
[..]
De zoetste overwinning is altijd met Jigglypuff.
Een suikergebakje dat stoere ridders als Marth en evil wizards als Ganondorf de ass kickt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |