De ruiten ingooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef STAP01 het volgende:
Naad noemde net de naam van de kliniek en Dennix zegt: je had beter niet de naam van de kliniek tegen mij kunnen zeggen! WOW!!! Wat gaatie doen dan!?!
Vraag ik me ook af. Vooral van Huub valt het me tegen, ik had wel meer steken verwachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Waarom pesteh ze Nadia en Dennis niet wat meer met hun belaberde 1 en 3 % bij de popo?
Net als bij zn exvriendin woehahahahahaquote:
Of belletje trekken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:41 schreef toempie het volgende:
[..]
Of zelf stiekem een afspraak maken. Valt ook wel te knutselen aan zijn plofkop![]()
Die foto van jou van Nadia en Luc die moet gestuurd worden!!!!quote:
Zou het hokje die foto doorlaten? Ik kan hem uitprinten en opsturen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Die foto van jou van Nadia en Luc die moet gestuurd worden!!!!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het hokje die foto doorlaten? Ik kan hen uitprinten en opsturen, niet geschoten is altijd mis.
Top OP, lekker duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Op is klaar
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het hokje die foto doorlaten? Ik kan hen uitprinten en opsturen, niet geschoten is altijd mis.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Uiteindelijk had hij wel tijd voor haar en luisterde. Nadia had beter niet de naam van de kliniek kunnen noemen tegen Dennis want nu wordt het TERROR 100%.
Liekequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:49 schreef Clank het volgende:
Amanda: Auw auw..
Lieke: Wat is er??
Amanda: Parodontax in m'n ogen!! Auw auw!!
Lieke: Dan moet je je ogen uitspoelen.
Amanda: Dan gaat mijn make-up naar de kloten.
Lieke: Oké.. dan word je maar blind.
Naad moest naar de keuken, waarschijnlijk Dr. Laban van de Bergmankliniek aan de telefoon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Is er nu een streamlock ?
En met hulp van Brian lukt het haar toch ook amper om een orgasme te bereiken? Typisch, zo'n meiske wat enkel seks uitstraalt dat zelf amper plezier eraan lijkt te beleven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef Prospera het volgende:
10 minuutjes geleden vroeg Amanda of Lieke het ook alleen deed en Lieke zei ja.
Echt, oh (hoge gilletjes)
Lieke: ja hoor een paar minuutjes en dan ben ik klaar.
Amanda kan zichzelf niet klaarkrijgen.
Lieke: Alleen als Huub geen zin heeft, slaapt of als ik overloop.
Ik heb nog nooit de indruk gekregen dat ze klaarkwam. Het zou best eens kunnen dat ze niet eens weet wat dat is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met hulp van Brian lukt het haar toch ook amper om een orgasme te bereiken? Typisch, zo'n meiske wat enkel seks uitstraalt dat zelf amper plezier eraan lijkt te beleven.
Volgens mij heb ik hier of bij VOL een poosje terug gelezen dat de keren dat het haar wel lukte, met Brian, in al die tijd, op één slecht gemanicuurde hand te tellen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog nooit de indruk gekregen dat ze klaarkwam. Het zou best eens kunnen dat ze niet eens weet wat dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |