Nee maar sabine loopt te parlevinken in een jurkje.
Deze pechvogels zijn vanaf morgen weer gelukkig want na vandaag gaat de nachttemperatuur omhoog en behoort krabben voorlopig tot het verleden, de kippen leggen weer eieren, het was kan weer buiten worden gehangen, de bermuda's kunnen weer aangetrokken worden. Mensen u kunt weer in uw tuintje de gesprekken voortzetten.
Een tip voor Bianca: een topje kan nu heel aardig, smeer je rug in met Factor 24 het zou zonde zijn als die mooie muurschildering wat gaat afbladeren.
Ruud: smeer wat Brilcream in je haar met de zonnestralen op je haar glans niet jij maar je haar.
Willem: als ik jouw was zou ik nog niet scheren, de oostenwind snijdt nu af en toe nog weleens. Een snijwondje hier en daar is zo gebeurd.
Karin: meid...trek die Parka uit pak je bikini en ga zonnen
Maurice: met wat oiltansingcream op je lijf zou fitnessen in de tuin heel wat gespierder uitzien.
(jaja...uh..ja...regie was even uit mijn rol...wat? Jan Pelleboer nee ken ik niet.)
Vanochtend zijn er overigens nog nauwelijks verschillen. In het hele land is het koud, waait er een krachtige oostenwind en schijnt de zon. Later vanochtend kondigt de eerste verandering zich in het zuiden aan. De bewolking begint toe te nemen en mogelijk valt er een druppel regen.
Hoewel de thermometer een graad of 10 aangeeft, voelt het ook vandaag weer veel warmer aan.
Morgen blaast de wind nog steeds flink. Wolkenvelden en zon wisselen elkaar dan af, ook in het noorden van het land.
Uit de wolken kan wat regen vallen, maar veel zal dat niet zijn. Wees niet bang voor een grijze dag, want de zon zal ook morgen zeker een rol spelen.
Regie tegen de weervrouw..."het BB huis kan wel een verkoelend windje gebruiken daar in de Costa del Sol vind u niet?"
Action...Cut. Stop
Weervrouw: "werd het uitgezonden?!"
10 min later is Willibord Frequin in de vliegtuig vertrokken voor live-verslag
Oet morgen!!
Hurricane Mona trekt vandaag waarschijnlijk over de Bovenwindse Eilanden. De wind neemt dan toe tot orkaankracht waarbij extreem zware winstoten voorkomen. De precieze koers van Mona is altijd moeilijk te bepalen, maar het lijkt een zekerheid dat de Nederlandse kijkers het zwaar te verduren krijgen.
Getekend: Mona rukwind (want als ik toch voorbijloop...woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii).
kan jij (net zoals Nico AKA DoorDevil) ook geen aparte topic krijgen?? je hebt dan nog geen reacties verder, maar je bent goed bezig.
Go GirL!
greetz..
Morgen mijn winterjassie, stevige wanten en mijn parapluutje als mijn vaste "outdoor happening", heerlijke Unox rookworsten met een stevige laag mosterd gegratineerd met augurken geplaatst op een stevige hoop stampot boerenkool, vette jus erover heen genietend en boerend denkend aan: (euforisch gevoel--> ) Jaaaa... de winter is in aantocht
Schat? Zet de bokma maar koud...
En bart maar denken : "vakantieman ben ik al bruin?"
Tja...we zijn niet allemaal als negers geboren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |