Doe maar even een relaxt muziekje, niet te druk graagquote:
hoe weet jij dat ? mn zigeunerbloed komt terug in mn kunstquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie er een huilend ziegeunerinnetje in![]()
Natuurlijk zitten er emulgatoren in. Alleen in BD voedsel ben je daar een beetje van gevrijwaard. Tja, melk is dan ook een beetje een verzamelnaam voor veel wat er van gemaakt wordt en vloeibaar is, Het dekt de lading lang niet altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in... melk is nou eenmaal een vet iets, en dat ze dat tot halfvol kunnen lengen is nog te begrijpen, maar om alle vet er uit te halen?? Wat voor smerige smaakstoffen moeten ze er dan ingooien om het nog een beetje (mango) smaak te geven??
Of zit er echt mango in en stikt het niet van de E-nummers?
http://www.youtube.com/watch?v=k4bHMVAKDao extreem lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe maar even een relaxt muziekje, niet te druk graag![]()
Nog nooit tieten gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toe eens iets beschijvender, alsjeblieft.![]()
![]()
Dat valt toch best wel mee, zeikerd?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
sorry ik bemoei me overal mee ?![]()
Prammen in de Update!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ehm nouquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Funkyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=k4bHMVAKDao extreem lekker
Duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm nou.
Ze zijn groter dan die van de stripper. Maar niet groot. Duidelijk hè?![]()
ik heb nog geen antwoord gehad, weer ff de vraagquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee, zeikerd?![]()
Prammen drammen nooitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welzo interessant toch? In ruil voor wat six-packs misschien? [ afbeelding ]
ahh, strakke beat err. Deus heb ik op vinyl. En die plaat van de Hapy Mondays "Step On". Leuk Engels spul, hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=k4bHMVAKDao extreem lekker
Mijn Fok! hart huiltquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Optimel mango passievrucht:
Magere drinkyoghyrt met vruchtensap, gezoet met zoetstoffen, met toegevoegde vitaminen en calcium. Bevat een bron van fenylalanine. Dit is een stop de van nature ook in melkeiwit voorkomt
Ingrediënten:
Magere yoghurt; vloeibare melkbestanddelen, oligofructose; 1% vruchtensap (0,5% mango, 0.5% passievrucht), maïszetmeel, voedingzuur, citroenzuur, aroma, kleurstoffen: betacaroteen, karmijnzuur, zoetstoffen: aspartaam, aceseulfaam-K; calcium, vitaminen: C, B2, B6 en B12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |