Ik heb gehoord dat een vriend van me dood is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Mensen die zeggen, dat ze het hebben gehoord van een vriend en daar weer een vriend van hebben het zelf ervaren. Dus ik lees!!!!![]()
Ik hou zo verschrikkelijk veel van je!!! pffff wat ben jij een irritantjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ach, Peet.
Het komt uiteindelijk allemaal wel goed.
En hier mag je gewoon lesbisch zijn zonder dat we je veroordelen.![]()
Dat zal dan wel waar zijn, want jij leeft nog!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een vriend van me dood is.
Mehehe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hou zo verschrikkelijk veel van je!!! pffff wat ben jij een irritantje![]()
Ja, en die vriend is lekker dood!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zal dan wel waar zijn, want jij leeft nog!![]()
34quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ohja?
Hoe oud ga je dan worden?![]()
das nou weer niet lievvvquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, en die vriend is lekker dood!![]()
![]()
Wtf, da's niets.quote:
Wehehe, dat was dan ook niet waar!quote:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wehehe, dat was dan ook niet waar!![]()
Ik heb heul geen vrienden!![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen!![]()
en Janis Joplin, Curt Cobainquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wtf, da's niets.![]()
Hey tof! Je bent ouder dan het Jezus ooit gelukt is!![]()
[SC#392] Gefeliciteerd Buurvrouw!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en Janis Joplin, Curt Cobain![]()
ik ben geen 27 meer.![]()
maar ik heb er geen last van hoor.![]()
en jij hebt zeker heel veel vrienden, met zulke opmerkingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen!![]()
Tyfushumor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[SC#392] Gefeliciteerd Buurvrouw!
Heej goodmeurning!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[SC#392] Gefeliciteerd Buurvrouw!
Het is écht een onvriendelijk kippetje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij hebt zeker heel veel vrienden, met zulke opmerkingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |