quote:
Iets met een meisje, rust en een strand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoef ik me daar niet schuldig over te voelen
![]()
maar een goeie droom, vertelvertelvertel![]()
je kan slechtere dromen hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Iets met een meisje, rust en een strand.
Schijnt niet echt de beste plek voor buitenseks te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je kan slechtere dromen hebbenalhoewel ik persoonlijk dan meer voor de variant met man, rust en een strand zou gaan.
alhoewel.... zand![]()
auw![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Schijnt niet echt de beste plek voor buitenseks te zijn.
Heb ik horen zeggen.
Van iemand die dat weer gehoord had.
Dus je eigen ervaringquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Schijnt niet echt de beste plek voor buitenseks te zijn.
Heb ik horen zeggen.
Van iemand die dat weer gehoord had.
Heb ik hem eindelijk gevonden, draaien ze dat klote nummerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik ben daar te burgerlijk voor![]()
tjonge, het is nu wel heel fout, de muziek.
oh, Mandy, you came and you gave without taking...![]()
na de break nog een half uurquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik hem eindelijk gevonden, draaien ze dat klote nummer
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
na de break nog een half uur![]()
je kan ook wel een lijstje insturen peet, kan je gelijk reklame maken voor je bedrijf.![]()
ik heb ook eens iets gestuurd, en het is eigenlijk voor bedrijven. ik heel bijdehand erop gezet dat ik manager was van een druk gezin, ofzo. in ieder geval, ze belden meteen terug.![]()
was ik dus op de radio...als manager van een druk gezin. hij zei het wel 6 x. heb ik dat
Wehehehe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
na de break nog een half uur![]()
je kan ook wel een lijstje insturen peet, kan je gelijk reklame maken voor je bedrijf.![]()
ik heb ook eens iets gestuurd, en het is eigenlijk voor bedrijven. ik heel bijdehand erop gezet dat ik manager was van een druk gezin, ofzo. in ieder geval, ze belden meteen terug.![]()
was ik dus op de radio...als manager van een druk gezin. hij zei het wel 6 x. heb ik dat
vertel mij wat. nou ben ik ineens bijna jarig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Fuck.
De tijd gaat écht te snel voor me.
Ohja?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vertel mij wat. nou ben ik ineens bijna jarig.![]()
maar dat vind ik wel leuk![]()
Mensen die zeggen, dat ze het hebben gehoord van een vriend en daar weer een vriend van hebben het zelf ervaren. Dus ik lees!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jezus, kippekont.
Leer 's lezen ofzeaux.
Ach, Peet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
Ze lag te slapen, ik vroeg haar gisteravond wacht op mij, misschien ben ik vanavond vroeger vrij.
Ze knikte wel van ja, maar zij kent mij.
hmz hier nog één week en dan herfstvakantie!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |