Met die Kenton kan ik je verder niet helpen, gebruik alleen de moderne MIDI apparatuur en synths.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan goed m'n weg vinden in al de mooi audio software en plugs. Maar als het om analoge gear gaat en midi, moek altijd echt ff zoeken. Ik heb hier dus een Juno-60 staan die ik graag over m'n mixer mee wil laten lopen met m'n sequencer software. Die Kenton schijn ik nodig te hebben, 14 pins. Ernaast heb ik wel wat sub midi controller hangen. (behringer bcr en een edirol pcm-50)
Over, het over het hoofd zien van smiliesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen idee waar dit nou weer over gaat, maar laat mij er gewoon buiten, dank u.
Logic's "environment" is geloof ik altijd erg geliefd geweest bij de profs. Daar valt ook een hoop mee te trucen. Erg leuk als je veel extern gear hebt, maar. Ik ben maar een starter, he. Logic 8 is een enorm groot pakket geworden dat naar mijn mening ook echt iets te veel van m'n cpu(s) vraagt. Ik hield wel van de redelijk bare-bones verschijning van eerdere Logic versies.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Logic had vooral vroeger de status van prof gebruik.
Maar het was (en is waarschijnlijk nog steeds) a-intuitief.
hehe, ja die bakken heb ik ook wel gehoord. Werk je ook met software synths? Arturia's Moog Modular? NI Reaktor?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Met die Kenton kan ik je verder niet helpen, gebruik alleen de moderne MIDI apparatuur en synths.
En daar zit standaard 5 pins midi op.
Maar met een Kenton moet je idd oude analoge bakken van midi kunnen voorzien, maar ik begin d'r niet aan![]()
Ik heb hier de virtueel analoge synths staan, kant en klaar met midi en met veel knoppen![]()
Nou moe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen idee waar dit nou weer over gaat, maar laat mij er gewoon buiten, dank u.
Ik schiet toch ook wel regelmatig naast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... jij weet wel hoe je moet scoren hè![]()
Ja doe maar snel, anders begrijpen de vouwtjes niet meer wat er betoogd wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik schiet toch ook wel regelmatig naast.
Maar ik zal een lettertje toevoegen![]()
Een paar freeware softsynths heb ik wel, maar ik gebruik de peecee vooral als (max) 48 sporen audio opnameding voor hier thuis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, ja die bakken heb ik ook wel gehoord. Werk je ook met software synths? Arturia's Moog Modular? NI Reaktor?
Jij weet hoe je niet scoort hèquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doe maar snel, anders begrijpen de vouwtjes niet meer wat er betoogd wordt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik schiet toch ook wel regelmatig naast.
Maar ik zal een lettertje toevoegen![]()
Terwijl het toch gewoon een synoniem isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doe maar snel, anders begrijpen de vouwtjes niet meer wat er betoogd wordt.![]()
Oh damn, ook dat nog.... what was I thinkingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Terwijl het toch gewoon een synoniem is
Ben altijd bereid iemand te helpen die honger heeft.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben altijd bereid iemand te helpen die honger heeft.![]()
Maar goed, even serieus.
Voel je je al wat beter nu, met dat extra lettertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |