heb 999 met respect behandeld in de opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Kijk hoe leuk!
[SC#999] Nacht-Topique
Het is een wonderschoon topic.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb 999 met respect behandeld in de op
Nu heb ik helemaal een borrel nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef ppi het volgende:
Ik ben de weg nu wel kwijt....
Dit is de goeie... de rest kan dichtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef ppi het volgende:
Ik ben de weg nu wel kwijt....
Reken maar uit dan, 300 is al vrij veel, paar glazen alcohol, broodje, warm eten, wat fris derbij en daar gaat je zorgvuldig gekoesterde lijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een man met een beetje beweging mag er 2500 per dag, zoveel weet ik ook nog.....
ERFGENAAAAAM!ERFGENAAAAAM!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal een borrel nodig![]()
Goed idee... laat die andere maar weer open gaan en degenen die daar al aan t posten waren rustig verder posten, dat zijn immers de leuke FOK!kersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
Als nou gewoon de leuke fokkers hier verder gaan en de minder leuke fokkers in een andere? Toch?![]()
Als jij nou even een fijn lijstje gaat maken dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
Als nou gewoon de leuke fokkers hier verder gaan en de minder leuke fokkers in een andere? Toch?![]()
?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Tja, dan dat topic met die kleutertitel maar.
ah, doeg, minder leuke fokkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee... laat die andere maar weer open gaan en degenen die daar al aan t posten waren rustig verder posten, dat zijn immers de leuke FOK!kers![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
Laten we erom gaan stemmen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Als jij nou even een fijn lijstje gaat maken dan.
Jij móet blijven, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
mag ik blijven ik ben wel een kleutertje maar het toch bijna bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |