Meld je je aan, sta je er nog niet tussenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De OP is al gereed met de regels. Maar moeten wel genoeg gegadigden zijn
Degene die nu meedoen zijn:Sethje Tha_Bartman Boy_Snakeye PartyAnimal87 Dylanesque Silaz
Nog meer mensen interesse?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Meld je je aan, sta je er nog niet tussen![]()
maar word ik nu helemaal gek of zie ik niets in de OP staan![]()
hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gehoord, hijs wel grappig vind ik. Beetje simpel, maar altijd leuk om van commerciele troep een mixje te maken.
En ja hij is van Scope DJ, althans dat werd 2 topics geleden al bevestigd
You better think motherfuckers, that's for doin' this nowquote:
Waarom ik? Wie zegt dat ik het nieuwe topic aanmaak ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:08 schreef MrDice het volgende:
Boy_Snakeye: Topictitel voor deeltje 31...
"If you are not in it for the love of the music, would you please fuck off"
![]()
Maak er dan op z'n minst van "Would you please fuck off!!"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
of je krijgt:
"[Hardstyle #31] please fuck off!! "
![]()
Tis vrijdag en dan mag datquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
ik bedoel wat kan mij het schelen, ik ben dom lomp en famous en bitches zitten aan mijn penis, JWT![]()
zucht ik heb echt de lolbroek weer aan vandaag![]()
Beter een lolbroek dan geen broek, is ook zo koud voor je penis... zullen je bitches niet zo fijn vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
ik bedoel wat kan mij het schelen, ik ben dom lomp en famous en bitches zitten aan mijn penis, JWT![]()
Bedankt, nu zit ik met een huisgenoot opgescheept die dat nummer nu snoeihard moet draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
Vind het maar erg gek, dat fuck scantraxx erin... klinkt me als behoorlijk 'erop geplakt' in de horen. Ik heb een andere versie, zonder die lange intro ervoor (met dat fuck scantraxx ervoor dus)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef CrustyClown het volgende:
Maar ik heb het noisecontrollers nummer ook geupload nu...
Wie er het nummer ook even wil horen, stuur maar even een PM'tje
Viel me ook op dat het nummer ermee begint...
heb het niet gehoord maar lijkt me sowieso stug dat ze dat de NC dat doen hoor... In het interview zegt Willem zelf dat ie ook bezig is met releases van SMD onder Scantraxx Reloaded neem ik dan aan. Denk dan niet echt dat de NC scantraxx gaan afkraken op wat voor manier dan ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Vind het maar erg gek, dat fuck scantraxx erin... klinkt me als behoorlijk 'erop geplakt' in de horen. Ik heb een andere versie, zonder die lange intro ervoor (met dat fuck scantraxx ervoor dus)
en op de plek waar hier verderop in het liedje weer fuck scantraxx te horen is, 2:15, hoor je overduidelijk een H... (moet dus nog iets gezegd worden) maar dan ineens uit het niets 'fuck scantraxx!' met een vocal die er totaal niet bij hoort... op de versie die ik heb, wordt er dan namelijk 'headhunterz'gezegd.. ook vaag maar goed.
Rellen en ruzies in Hardstyle-Land!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee dat lijkt mij dus ook neit, en in mijn versie zit het ook niet
laten we het dan maar op een soort van hoax houden
Wij zijn dom lomp en famous en scantraxx zuigt aan fusions penisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Sethje het volgende:
Mensen doe niet zo simpel, tuurlijk zit die sample er niet in.......
moddergooie doen ze maar bij die apenmuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |