abonnement Unibet Coolblue
pi_53870801
Ik werd door een medeFOKker geattendeerd dat topic 2 reeds is gesloten, dus neem ik de eer maar op me om topic nummer drie te openen.

Praat hier verder over de zanger die maar liefst vijf octaven kan bereiken en kom je hier verheugen op zijn concert aanstaande 11 november in de HMH !

Mika's nieuwe single Big girl (you are beautiful) is hier net gereleased.



Ohja: klagen over Mika doe je maar in het desbetreffende forum, dit topic is alleen voor de fans en geïnteresseerden.

[ Bericht 11% gewijzigd door shiNinG_staR op 11-10-2007 21:01:43 ]
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:44:16 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53870947
mika
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 21:16:35 #3
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_53871635
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
mika
Stupid

Maar Mika is wel zeker leuke muziek, vooral het nummer Grace Kelly.
Is het concert trouwens uitverkocht of niet?
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_53871701
Volgens mij wel.
pi_53871733
11 november is dat concert toch?
Ken iemand die erheen gaat.

Zelf niet echt een fan.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:55:25 #6
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53874624
Mika is geweldig, maar big girl is toch al heel lang uit? Ik draai zijn cd minstens 1 maal per dag. Het is samen met de cranberry's de artiest waar ik naar kan luisteren en ook alle nummers gewoon goed vindt!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:56:39 #7
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53874661
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Stupid

Maar Mika is wel zeker leuke muziek, vooral het nummer Grace Kelly.
Is het concert trouwens uitverkocht of niet?
love today is mijn favo!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_53895230
Roll on 11 november!!

Gaat er hier nog iemand zich aan de dresscode houden? (Fantastical Fancy Dress).
Sit back, relax.
pi_53897407
Ik niet .
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:40:44 #10
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_53974543
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik me voor moet stellen nij die dresscode, iemand enig idee of voorbeeldfoto's?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_53977394
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:40 schreef Janena het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik me voor moet stellen nij die dresscode, iemand enig idee of voorbeeldfoto's?
Moet je even in de pics sectie van z'n kijken..
http://www.mikasounds.com/uk.php

Sit back, relax.
pi_53980229
Dan ben ik maar eigenwijs maar ik ga me niet aan de dresscode houden ;-).
pi_53992188
Morgen
pi_53996265
Wat is er morgen?
pi_54006628
Ga ik naar zijn concert, vandaag dus
pi_54024201
Geweldig! Wat een feest

Anderhalf uur happyness, energie en show, echt super leuk!

Ga zo slapen maar zal morgen wel een uitgebreider verslag posten. Al wil ik ook weer niet teveel verklappen, omdat dan de verrassing er misschien af is voor jullie...
Willen jullie fotos zien of niet? Als er wat gelukt is tenminste..

  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:18:53 #17
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_54041479
Ik ben er erg benieuwd naar!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:55:10 #18
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_54043807
Big girl is best wel een lekker relaxed nummertje.
OOЯ
pi_54068801
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef JeroenV het volgende:
Geweldig! Wat een feest

Anderhalf uur happyness, energie en show, echt super leuk!

Ga zo slapen maar zal morgen wel een uitgebreider verslag posten. Al wil ik ook weer niet teveel verklappen, omdat dan de verrassing er misschien af is voor jullie...
Willen jullie fotos zien of niet? Als er wat gelukt is tenminste..

Waar blijven de foto's?
pi_54074691
Ik ben ook wel benieuwd hoe het was. Ik heb het inmiddels wel een beetje gehad met z'n cd, maar ik ga wél naar het concert en daar heb ik dan wel weer zin in.
pi_54075895
Goed, het was dus echt super vet. Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen, omdat ik denk dat het dan het grootste lol en verrassing weg neemt. Maar je krijgt in ieder geval meer dan een concert, er zit echt een hele show omheen met allerlei leuke dingen.

Het voorprogramma was Yelle (volgens mij kwam ze niet in Nederland), een Franse groep met vage elektronica muziek met zang. Opzich was het wel grappig, de sfeer kwam er wel leuk in in ieder geval.
We stonden redelijk goed, beetje zijkant van het podium. Gelukkig zijn Spanjaarden heel klein, en ik kon dus alles goed zien. Mika kwam om kwart voor tien ongeveer.

Waar ik eigenlijk niks verwacht had, ook omdat hij maar 1 cd had viel het me hardstikke mee. De man rent het hele podium over en dat zorgt er weer voor dat hij het publiek makkelijk mee krijgt. Goede entertainer. Wat ook leuk was was dat hij gewoon normaal Spaans praatte en zich ook ingeleeft had in de Barcelonisten. Hij speelde zijn hele cd natuurlijk (Relax op het begin en eind, dus 2x). Verder nog een nieuw nummer volgens mij (leuk en country achtig) en nog een nummer met een andere vrouw die bij de show hoorde. Het hele concert duurde gewoon anderhalf uur, erg knap als je maar 1 cd hebt.

Maar het was dus in ieder geval zeer de moeite waard. Bij elk nummer zat de sfeer er goed in en bij de meeste gewoon lekker springen/dansen. En dan terwijl ik de cd ook eigenlijk al een tijdje niet meer geluisterd had . Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n show bij een concert mee gemaakt, en ik ben al bij behoorlijk wat geweest...

Hieronder een paar foto's, ik heb dus de echte show elementen of verrassingen weg gelaten. Ik ben zelf ook blij dat ik niet wist wat er kwam, anders had het gelijk al minder leuk geweest denk ik.



pi_54077835
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:02 schreef JeroenV het volgende:
Goed, het was dus echt super vet. Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen, omdat ik denk dat het dan het grootste lol en verrassing weg neemt. Maar je krijgt in ieder geval meer dan een concert, er zit echt een hele show omheen met allerlei leuke dingen.

Het voorprogramma was Yelle (volgens mij kwam ze niet in Nederland), een Franse groep met vage elektronica muziek met zang. Opzich was het wel grappig, de sfeer kwam er wel leuk in in ieder geval.
We stonden redelijk goed, beetje zijkant van het podium. Gelukkig zijn Spanjaarden heel klein, en ik kon dus alles goed zien. Mika kwam om kwart voor tien ongeveer.

Waar ik eigenlijk niks verwacht had, ook omdat hij maar 1 cd had viel het me hardstikke mee. De man rent het hele podium over en dat zorgt er weer voor dat hij het publiek makkelijk mee krijgt. Goede entertainer. Wat ook leuk was was dat hij gewoon normaal Spaans praatte en zich ook ingeleeft had in de Barcelonisten. Hij speelde zijn hele cd natuurlijk (Relax op het begin en eind, dus 2x). Verder nog een nieuw nummer volgens mij (leuk en country achtig) en nog een nummer met een andere vrouw die bij de show hoorde. Het hele concert duurde gewoon anderhalf uur, erg knap als je maar 1 cd hebt.

Maar het was dus in ieder geval zeer de moeite waard. Bij elk nummer zat de sfeer er goed in en bij de meeste gewoon lekker springen/dansen. En dan terwijl ik de cd ook eigenlijk al een tijdje niet meer geluisterd had . Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n show bij een concert mee gemaakt, en ik ben al bij behoorlijk wat geweest...

Hieronder een paar foto's, ik heb dus de echte show elementen of verrassingen weg gelaten. Ik ben zelf ook blij dat ik niet wist wat er kwam, anders had het gelijk al minder leuk geweest denk ik.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool.
pi_54078017
Ziet er tof uit, inderdaad!
pi_54342417
Nog iets meer dan een weekje
pi_54489142
Nog 2 dagen. Heb er echt zin in!!! Houden jullie je aan de dresscode?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')