abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59973124
Poncho's gekocht, knalgele

Dat YouTube filmpje
Laat dat nummer maar zitten Miek

[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 08-07-2008 15:42:57 ]
  ESF Reporter dinsdag 8 juli 2008 @ 15:33:14 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_59973860
Zo, we rijdens straks maar eens aan. Veel plezier allemaal, tot later en laten we hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn. En anders maken we er gewoon een kletsnat dampend stampend feest van!
pi_59976536
WTF. als t om 22:30 stopt is 't wel triest. 1 uur

Ik vertrek ook maar vanaf Eindhoven nu.
pi_59976628
Wij nemen de trein van 18.09 en zijn dan 40 min later op plaats van bestemming.

1 uurtje maar Nou ja Beter dan niks, ik neem mijn videocam mee
pi_59985995
Het was vet.niet normaal
pi_59986632
Het was echt gaaf ja!!
Voorprogramma's vond ik persoonlijk niet veel aan, maar wat een show van Mika!
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_59987199
Voorprogramma's waren drama, maar Mika was gewoon helemaal fantastisch. Echt zelden zo'n geweldig spektakel gezien. Wat een man!
pi_59987410
Sam Sparro was een held.
Hercules And Love Affair was kut.
Mika was leuk en bij vlagen wat vreemd wat betreft de personen die op het podium verschenen. Er stond alleen iemand achter ons die echt vre-se-lijk vals (en ook regelmatig uit de maat) mee stond te gillen, wat op zich ook weer hilarisch was.

Tijdens Grace Kelly naar achter gelopen om nog een shirtje te bemachtigen en tijdens Lollipop wandelden we het terrein af. Vervolgens hadden we de eerste pendelbus terug en konden we net de trein van 22:59 halen. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_59987419
Het was echt super Die show
Sam Sparrow was best leuk, maar die huppelkut met dat jochie was dat nou lounge of wat? Echt niks aan.

Mika
pi_59987437
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef OMG het volgende:
Sam Sparro was een held.
Hercules And Love Affair was kut.
Mika was leuk en bij vlagen wat vreemd wat betreft de personen die op het podium verschenen. Er stond alleen iemand achter ons die echt vre-se-lijk vals (en ook regelmatig uit de maat) mee stond te gillen, wat op zich ook weer hilarisch was.

Tijdens Grace Kelly naar achter gelopen om nog een shirtje te bemachtigen en tijdens Lollipop wandelden we het terrein af. Vervolgens hadden we de eerste pendelbus terug en konden we net de trein van 22:59 halen. .
Dan heb je dus 2 nummers gemist volgens mij?
Relax zong hij voor de 2e keer als laatst.
pi_59987575
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:05 schreef Bluezz het volgende:
maar die huppelkut met dat jochie
Dat jochie was ook een vrouw, hoor. Dat gehuppel en gedraai van dat andere mens... ik werd er gek van.

En nog een keer Relax? Voor m'n gevoel heb ik dan niet echt veel gemist .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_59987587
Sam Sparro was best chill ja, die 2 potten daarna was echt 3 keer niks ende pauper. Leek ook allemaal op elkaar, meer van dezelfde crap dus.
Mika was goed, maar kort.
pi_59987850
Dat jochie was een vrouw, hahahaha, wij stonden al te twijfelen
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:15:53 #240
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59988049
Haha! Ik vond het geweldig. Sam Sparro kwam echt als een superdiva binnen en toen kon ik dus echt niet meer stilstaan! Ik vond zijn Black & Gold pants trouwens best sexy. 'K vond het vooral lachen toen hij zong: 'Now it's Cold' i.p.v. Black and Gold. Anyway Hercules & Love Affair vond ik niet echt zo leuk. En inderdaad dat 'jochie' was een vrouw en dat 'pussycat doll' look-a-like vond ik wel trouwens goed zingen. Mika was...damn daar heb ik dus absoluut geen woorden voor of wel: Geniale superspektakel was 't! Vooral die dikke vrouw met haar salto By the way ik wil best naar een concert van Sam Sparro!! Wat een supersexy diepe stem heeft hij!

By the way guys, ik heb alleen maar mislukte foto's Hopelijk zijn er door jullie prachtige foto's gemaakt

[ Bericht 24% gewijzigd door Brons_Juweel op 09-07-2008 02:23:36 ]
Gangstarr
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:48:25 #241
164755 Mss
kutHOEr
pi_59988141
Die 'vrouw' van Hercules and Love affair (in dat rokje), die leek verdomd veel op een kerel qua bouw, of ligt dat aan mij?

Sam Sparro ownde en het spektakel van Mika was geniaal!
Aids.
pi_59989335
Het was zeker een goed concert.
Gelukkig bleef het ook heel de tijd droog
pi_59989438
Uit de trouw:

Mika zingt nieuw nummer tijdens Westerpark-concert
(Novum) - Mika heeft dinsdagavond vlak voor het einde van zijn Amsterdamse concert tijdens 'Live at the Westerpark' een nummer gezongen van zijn nieuwe, nog te verschijnen, album. Hij kondigde het nummer in keurig Nederlands aan als 'Een nieuw nummer van het nieuwe album'.

Tijdens de ballade 'Rain' begeleidde de Libanees-Britse zanger zichzelf op de piano, bijgestaan door drie achtergrondzangers. De titel van het nieuwe lied van Mika sloot naadloos aan bij de vele regen die eerder op de dag viel. Maar de weergoden waren de concertgangers uiteindelijk goed gezind, want het bleef tijdens het gehele optreden droog.

Het optreden van de 24-jarige zanger was vergelijkbaar met het concert dat Mika in november gaf in de Amsterdamse Heineken Musical Hall. Hij toverde nu het Westerpark om in een groot circus met acrobaten, steltlopers, ballonnen en confetti. Het decor bestond uit een grote clown met een enorme mond. Mika werd begeleid door een groot orkest inclusief strijkers. Alle hits en nummers van zijn gouden cd 'Life in cartoon motion' passeerden in ruim anderhalf uur de revue. Een schimmenspel opende zijn hit 'Lollipop'. Tijdens 'Love today' werd een drumbattle op een metalen vuilnisbak gehouden en bij 'Happy Ending' regende het ballonnen. Een compleet showballet van tien tot vijftien dikke vrouwen werd uit de kast gehaald tijdens 'Big girl, you are beautiful'.

Ook zong de krullenbol nog 'Just can't get enough', een cover van de Britse popgroep Depeche Mode. Na de track 'Rain' van zijn nieuwe cd, sloot Mika het concert af met zijn enige nummer 1-hit in Nederland 'Relax, take it easy'. Het nummer werd luidkeels meegezongen door het publiek.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:43:42 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59989825
Klinkt vrijwel gelijk als de HMH (schimmenspel, ballonnen, drumbattle etc) , op het Big Girls na. Dat is dus al 3x anders geweest Op Lowlands kwam de zangeres van The Gossip meedoen, in de HMH was het een grote opblaaspop en nu blijkbaar nog grootser

Plus iedere keer 1 nr van een andere artiest:
LL - Sweet dreams van de Eurythmics
HMH ... uh... was dat groove armada?
WP - Depeche mode

Maar wel iedere keer een feestje zo te lezen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter woensdag 9 juli 2008 @ 09:51:28 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_59989943
Sam Sparro
Hercules and het hupsende flardje jurk
Mikaaaaaaaaaaaaa
Wat een feest! Zowat de zelfde show als in HMH maar desalniettemin (oh Cee wat een woord zo op de vroege ochtend) super! En hij deed "I just can't get enough", als er een tent was, zou ie los zijn gebroken! Verder heel lief van het weer dat het pas ging regenen (hozen!) nadat de laatste tonen van het concert waren gespeeld. Heb filmpjes, niet super-close, maar zal kijken of ik ze vanavond kan linken. Nu werken.

Trouwens, die milkshake was best rottig om van je af te duwen.
pi_59990186
Leuk dat het leuk was ! Mika heeft er zeker weer lekker op los gesprongen
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:34:40 #247
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59990570
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:43 schreef Ang3l het volgende:

HMH ... uh... was dat groove armada?
Het übergeweldige en übervuige Get Down van Groove Armada inderdaad!

Klinkt als een leuk feest. Ik ben best benieuwd naar Sparro. Komt geloof ik ook naar Lowlands toch?
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:03:40 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59991044
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:34 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Het übergeweldige en übervuige Get Down van Groove Armada inderdaad!

Klinkt als een leuk feest. Ik ben best benieuwd naar Sparro. Komt geloof ik ook naar Lowlands toch?
nee tooooch?
Echt?! Oeh! Dat zou lekker zijn!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:39:46 #249
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59991717
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

nee tooooch?
Echt?! Oeh! Dat zou lekker zijn!!
http://www.myspace.com/modusvivendimusic (Nog niet officieel bevestigd...)
pi_59991898

Dit was toen ie 2 keer verkeerd inzette bij My Interpretation
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')