Ja tenzij je time trial leuk vindt... Er is ook een scenario maar ook daarvoor moet je af en toe multiplayer doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:41 schreef Hijacking het volgende:
ff gedownload vertel je morgen vroeg mijn bevindingen is het btw alleen multiplayer ?
Opgelost...:Dquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:59 schreef Droopie het volgende:
Ik moet nu bij de license een race joinen dmv. quick join,.maar die knop doet het niet..
Of zou ik eerst 30 ronden moeten rijden? Ik heb er al acht en vind het een leuk spelletje waar ik wel een paar uurtjes aan kwijt zal zijn
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:45 schreef Tomhoog het volgende:
Cool spelletje!
Soms is het onmogelijk om te winnen en soms win je echt met gemak.. Leuk dus!
Dat had ik ook, maar nu blijkt dus ook dat dat hele AVG er voor zorgt dat je niet kan spelen. Ik heb wel opnieuw geïnstalleerd en AVG uitgezet maar nog steeds doet hij het niet. Nou ja, laat dan maar, leek me wel een leuk spel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:07 schreef ThomXs het volgende:
Bij het installeren vond mijn virusscanner (AVG) een trojan! Maar die kon meteen worden 'gehealt'. Zal het spel zo eens testen.
In Item mode ja, ik haat item mode :-/. Speed mode is veel leuker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:45 schreef Tomhoog het volgende:
Cool spelletje!
Soms is het onmogelijk om te winnen en soms win je echt met gemak.. Leuk dus!
Je moet resident shield uitzetten. Verder moet je kijken of NGM.exe (ofzo) niet nog geblockt is door AVG. Kun je hem vanuit verkenner wel starten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar nu blijkt dus ook dat dat hele AVG er voor zorgt dat je niet kan spelen. Ik heb wel opnieuw geïnstalleerd en AVG uitgezet maar nog steeds doet hij het niet. Nou ja, laat dan maar, leek me wel een leuk spel.
Die quickjoin knop doet het bij mij ook niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Opgelost...:D
Maar mensen komt dat zien..dit spel is leuk
Na het driften even kort op pijl omhoog drukkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:42 schreef NED het volgende:
In dat filmpje op jouw site zie je de speler telkens van die hele korte boosts doen.
Hoe doe je dat? Ik kan alleen maar boosten als ik dat H2O balkje vol heb, en dan is het een lange boost?
Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |