Beter dan die nicht op 3/4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Heidi!
Ik luister naar de logopedist, uiterst leerzaam.

Welke vrouwen doen dat volgens de fabels duidelijk niet??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet of het een fabel is, maar heb het wel regelmatig gehoord. Duitse vrouwen schijnen zich meer te voegen naar man's wil......
Lijkt mij persoonlijk nogal saai....

Kut is ie al bezetquote:

POTTEN!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vrouwen doen dat volgens de fabels duidelijk niet??

Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg héquote:

quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Behalve een stoelpoot in je krent![]()

Ocharmequote:

Vrouwen die Leandra heten schijnen nogal dwars te zijn......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vrouwen doen dat volgens de fabels duidelijk niet??

Gast die tekening van je in ONZ die heerst echt !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Behalve een stoelpoot in je krent![]()

Valt mee hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrouwen die Leandra heten schijnen nogal dwars te zijn......![]()

Ik ben dan ook een tering goeie painter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gast die tekening van je in ONZ die heerst echt !sterren dansen

OMG maak niet uit ik was erbij geef mij de schuldquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een tering goeie painter.
Maar je hebt zojuist verraden dat ik vreemdga.

Zo, weer een update. Met een sjaal word je eerder verkouden en de dampen van sterke drank branden in op je stembandenquote:

Gezellig, een betonnen vloer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg hé

Ik had toch zoiets vernomen...hebben die hem dan misschien overdwars, kan dat het zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
En ik spreek uit ervaring![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |