Als het dat dan wásquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oHHHHH...Love hurts![]()
Dikke troostknuffel![]()
*Schopt Neo Skorremquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Zullen we tikkertje doen!?![]()
*tikt Lobasca
Euh, gisteren ging het beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, met innen auch?? Ofzo... ik ben niet zo van het namedropping, en toen het NL nog niet zo verAmerikaanst was, was ik niet zo van de naamvallen![]()
Geeft Pave een knalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Zullen we tikkertje doen!?![]()
*tikt Lobasca
quote:
quote:
Ach, misschien gaat het morgen ook wel weer beter...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh, gisteren ging het beter.![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij is het niet alleen bieravond maar ook nog 's vroeg![]()
Dus da's alvast positief.![]()
Ik was meer van de: "Everything that cán go wrong, Will go wrong."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien gaat het morgen ook wel weer beter...
Geen pieken zonder dalen, geen rozen zonder doornen
Je internet doet het nog, dus er kan nog veel meer misgaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik was meer van de: "Everything that cán go wrong, Will go wrong."![]()
Lean, wat de fuck doe je!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je internet doet het nog, dus er kan nog veel meer misgaan![]()
![]()
![]()
Jeutje, doe 's rustig!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
Soury denkt zeker dat we verstoppertje spelen?
JE BENT 'M, KUTMUIS!
probeer die maar te vindenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
Soury denkt zeker dat we verstoppertje spelen?
Sorry, was het eerste wat bij me opkwamquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lean, wat de fuck doe je!?![]()
*Werpt angstige blik op wireless key![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... toch leuk dat teruglezen
PPI![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog rustiger? Ik hou me aardig in!![]()
![]()
Anders had ik dat meurende stuk kattenvoer op pootjes allang het marginale nekje omgedraait!
Wow... speciaal voor mij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Voor jou kom ik speciaal een interim afwaspostpauzetje voor inlassen van 1 post
![]()
Und wieder zuruck an die Arbeit.
Hoofdletters voor zelfstandige naamwoorden hebben ze afgeschaft geloof ik - ja toch - die Duitsers ?
En ze willen nog wel 's een oorlogje verliezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wow... speciaal voor mij?![]()
Geen flauw idee wat de Duitsers al dan niet hebben afgeschaft, maar het lijkt me sterk... Duitsers zijn niet zo van het afschaffen, die zijn meer van het uitbreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |