Popjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
He kids, niet zo depri!
Ach niks gewoon een kut dagquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
what's the matter Soury baby?![]()
![]()
That's the spirit my girl!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben heul niet depri![]()
![]()
maar ik heb dan ook al drie dagen intensief gesport![]()
Kuchquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef Pavement het volgende:
Hoest ? !
En korfbalrokjes zijn érg kort kan ik je vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Korfbal is wel gemengd
[ afbeelding ]
Nee he schoonheid, door wie nu weer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Popje.
Ik mag depri zijn, ik ben verlaten voordat ik echt verlaten kón worden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niks gewoon een kut dagBen blij thuis te zijn
ow bah, da's niks! maar gelukkig ben je nu thuisquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niks gewoon een kut dagBen blij thuis te zijn
Gewoon dezelfde weer hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee he schoonheid, door wie nu weer?![]()
![]()
maar je zag er wel uitermate hip en trendy uit natuurlijk!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's the spirit my girl!![]()
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht en daar 2 uur mee achter de kinderwagen gelopen en heb nu blaren...![]()
Trust your BMIquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iets slanker worden en zo.
Maar 'het feest' waarvoor ik dat wilde gaat toch niet meer door.
oHHHHH...Love hurtsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde weer hoor.
Ofcourse, hoogghakt en laag uitgesneden...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar je zag er wel uitermate hip en trendy uit natuurlijk!![]()
en twee uur achter een kinderwagen?![]()
waterpistool vol pissen en spray it !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wíst dat als er een zeventienjarige naast ons kwam wonen de hele achtertuin vol hangjongeren ging zitten.
Kom je afwas maar ff brengen... ik regel het welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Trust your BMI
En d'r komen nog genoeg feesten, tot je geen feest meer kunt zien.., eventjes dan![]()
Oke, afwassuh !!!!
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom je afwas maar ff brengen... ik regel het wel![]()
Enne... mijn BMI is ernstig naar de klote sinds m'n IBM zoveel tijd inneemt....![]()
Yep, met innen auch?? Ofzo... ik ben niet zo van het namedropping, en toen het NL nog niet zo verAmerikaanst was, was ik niet zo van de naamvallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |