Duh echt niet ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
Ah dames T en S, jullie komen me vast helpen met de afwas![]()
![]()
![]()
Pas op voor Spülhände
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus daarom neemt de debilisering van Nederland hand over hand toe![]()
2x zoveel werk met opmakenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ga ik sowieso.
Ik ga binnenkort een tweepersoonsbed timmeren. Of nja, in elkaar. Hij staat hier al
.
![]()
![]()
Val ik eindelijk niet meer uit mijn nest.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup.
Weet je wie trouwens wél ontzettend mooi is?
Veel lekkere wijven vinden zichzelf geen lekkere wijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:20 schreef TherAngelina het volgende:
Er zijn ook wel wijven met een FoBo die zichzelf geen lekker wijf vinden en wijven zonder FoBo die anoniem willen blijven.
Alle windrichtingenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar dubbel zoveel neukruimte.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup.
Weet je wie trouwens wél ontzettend mooi is?
Wat een rotkop heeft die wandelende graf-amoebe toch ook.quote:
Jij komt er bij mij voorlopig niet meer inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh echt niet ...Doe het lekker zelf
Ik weet niet... ik heb altijd geloofd dat als je écht mooi bent, je dat zelf wel móet zien. Dus dat echt lekkere wijven dat wel zien van zichzelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel lekkere wijven vinden zichzelf geen lekkere wijven.
Veel lelijke wijven vinden zichzelf dan wel weer lekkere wijven.
We leven in een rare wereld waar mannen zelfs gaan afwassen - tot later in dit fantaschtische topic live vanuit de Karl Heinz Halle met gastoptredens van over de hele wereld.
Later vanavond de absolute Nr. Einsz:
[ afbeelding ]
Klopt, maar niet altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef TherAngelina het volgende:
Mensen zijn gemeen.
Duitse wijven zijn sowieso lelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor stel ik de afwas nog even uit
Ik gok op 033
Bahquote:
Daarom moet die ook extra gepromoot worden !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat een rotkop heeft die wandelende graf-amoebe toch ook.
Kijk, twéé rukvlekken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Daarom moet die ook extra gepromoot worden !
[ afbeelding ]
Niet allemaal nee...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, maar niet altijd.
We hebben Dr. Schweitzer en musicals.
Nee joh, is tenminste niet mijn ervaring met vrij veel vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik heb altijd geloofd dat als je écht mooi bent, je dat zelf wel móet zien. Dus dat echt lekkere wijven dat wel zien van zichzelf.
quote:Maar ik ben het wel met je eens dat er veel lelijke wijven zijn tegenwoordig die zichzelf heul mooi vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |