leeftijd hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is dat de 'voorgevel' van de stripper?
*kijkt naar beneden*
Wil je nou godverdomme iets met alcohol gaan pakken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koolhydraten staan apart vermeld met het aantal gram per 100 gram...
Ik weet niet hoeveel ml er in het pak zit, dus of het veel is weet ik ook niet, maar een melkproduct zonder vet is natuurlijk vaag.... dan moeten ze er een hoop aan verb(r)ouwd hebben.
Een man met een beetje beweging mag er 2500 per dag, zoveel weet ik ook nog.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat heb je per dag nodig aan calorieën, niet zo heel veel volgens mij hoor.
[ afbeelding ]
Wat zie je daar voor moois?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is dat de 'voorgevel' van de stripper?
*kijkt naar beneden*
Ik durf niet goed, ik ben gestopt met roken en ik weet niet of ik me kan beheersen als ik aan de drank ga...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wil je nou godverdomme iets met alcohol gaan pakken?
Leuke armbandquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Een lekkere stripper is niet vies
[ afbeelding ]
Dank u, met uw smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal sjesus wat kunnen jullie baggeren, je bent er paar uurtjes niet en Topic is vol. En NS ik vind 999 erggggggg mooi nummertje
![]()
Peins er niet over....ik drink thuis nooit of zelden. Maar hey, voel je vrij en neem een dubbele van mij......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wil je nou godverdomme iets met alcohol gaan pakken?
Ik vond die fotoshoot van vandaag wel lachen, en dan heb ik geeneens streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nu smerige kut snol zeg discrimineer ik maar goed doe het toch maar![]()
Zuipen godverdomme!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf niet goed, ik ben gestopt met roken en ik weet niet of ik me kan beheersen als ik aan de drank ga...
Aan de andere kant: ik heb geen sigaretten in huis, en de kroeg gaat morgen pas open
Doe mij maar 69 of 96quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal sjesus wat kunnen jullie baggeren, je bent er paar uurtjes niet en Topic is vol. En NS ik vind 999 erggggggg mooi nummertje
![]()
Hier kom je een béétje laat mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peins er niet over....ik drink thuis nooit of zelden. Maar hey, voel je vrij en neem een dubbele van mij......
Lijkt me een tenenkrommende ervaring, ongeacht of de stripper M of V is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, laat jullie ook meegenieten![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
En hier verder.... [DGK SC # 666] Het negenhonderdnegenennegentigste NS Topique
Soortelijk gewicht van dit soort vloeistoffen komt ongeveer overeen; 1 kilo is ongeveer 1 liter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koolhydraten staan apart vermeld met het aantal gram per 100 gram...
Ik weet niet hoeveel ml er in het pak zit, dus of het veel is weet ik ook niet, maar een melkproduct zonder vet is natuurlijk vaag.... dan moeten ze er een hoop aan verb(r)ouwd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |