ALs ik nu smerige kut snol zeg discrimineer ik maar goed doe het toch maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En wat dacht je van de lieve Marrokaanse Nadia.![]()
Ik zie ze graag zoals Nadia.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nu smerige kut snol zeg discrimineer ik maar goed doe het toch maar![]()
Is dat de 'voorgevel' van de stripper?quote:
Koolhydraten worden toch ook weergegeve in calorische waarde? Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten, maar volgens mij zijn 300 caloriën voor dit soort drankjes niet zoveel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarmee ze dat vervangen hebben... als het daardoor wel een hoop koolhydraten bevat is het nog maar de vraag of het een verbetering is
geen streams op het moment, ik check zo de update welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
Zit iedereen nou die stripper te bekijken ?
Je mag haar best een smerige kutsnol noemen, zolang je dat maar doet omdat je haar een smerige kutsnol vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nu smerige kut snol zeg discrimineer ik maar goed doe het toch maar![]()
Wat heb je per dag nodig aan calorieën, niet zo heel veel volgens mij hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even gekeken, 0 procent vet en in een heel pak 300 cal. Valt wel mee dus....
oi tippie, ff vraag over die gitaar weet je wel, wat is een simpel pc programma die ik gratis kan downloaden zodat ik mn riffies kan uploaden en nieuwe geluiden kan bespelen ?quote:
Ik geniet van haar expressie op dat prachtig mooie koppie van d'r. Mengeling van leuk en totaal niet leuk vinden, niet weten wat ze ervan moet denken.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En wat dacht je van de lieve Marrokaanse Nadia.![]()
Zo ongeveer wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik zie dat het een mannelijke strippert is?![]()
Koolhydraten staan apart vermeld met het aantal gram per 100 gram...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koolhydraten worden toch ook weergegeve in calorische waarde? Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten, maar volgens mij zijn 300 caloriën voor dit soort drankjes niet zoveel.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik zie dat het een mannelijke strippert is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |