En zo hoort het, anders klopt me usericon niet meerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister begonnen we om 19:20, nu is 't al bijna 19:30.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje, wat een non-topic
De scheetspray.... bijdehandjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, doe eens een beetje gezellig
.
Hè, wat, heb ik gemist.... wat was de uitspraak ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hitler statement, lekker genuanceerd
.
De huishoudster riep iedereen bijeen en ging een "toespraak" houden in de keuken over dat iedereen er een zooitje van maakte. Jaap was het er niet mee eens en zij "joh roep je iedereen bij elkaar in de keuken, ga je daar zo staan, geef je een Hitler statement"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hè, wat, heb ik gemist.... wat was de uitspraak ?
Ah.... Thanks !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huishoudster riep iedereen bijeen en ging een "toespraak" houden in de keuken over dat iedereen er een zooitje van maakte. Jaap was het er niet mee eens en zij "joh roep je iedereen bij elkaar in de keuken, ga je daar zo staan, geef je een Hitler statement".
Die mogen geen spelinformatie doorgeven hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die medewerkers zien de uitzendingen toch, waarom zegt niemand wat tegen Dennis over Nadia & Luc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |